1
TÍTULO: Education knowledge transfer: Report on in-school placements needs and possibilities of the technologies
AUTORES: José A B Carvalho ; Morante, M. Carmen Fernández; Floriano Viseu; Luís Dourado; José A Lencastre; António J Osório ; Carlos M R d Silva; Fernando Guimarães; Beatriz C López; Martin L Iglesias; Enrique L Ruiz; Abraham F Guerrero;
PUBLICAÇÃO: 2023
INDEXADO EM: Handle
2
TÍTULO: Computational participation in programming language learning in higher education: a multi-case study
AUTORES: Rodrigues, Gabryella; Monteiro, Ana Francisca; Osorio, Antonio Jose ;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: 17th Iberian Conference on Information Systems and Technologies (CISTI) in 2022 17TH IBERIAN CONFERENCE ON INFORMATION SYSTEMS AND TECHNOLOGIES (CISTI)
INDEXADO EM: WOS
5
TÍTULO: OLHARES PEDAGÓGICOS DE ESTUDANTES E DOCENTES DO ENSINO BÁSICO SOBRE O POTENCIAL PEDAGÓGICO DOS STORY MAPS
AUTORES: Luísa Maria Pinto de Azevedo; Vitor Patrício Rodrigues Ribeiro; António José Osório ;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: A educação enquanto fenômeno social: Avanços, limites e contradições 3, VOLUME: 3
INDEXADO EM: CrossRef Handle
7
TÍTULO: Problemas e dificuldades de aprendizagem específicas na escrita: experiências de formação
AUTORES: Catarina L Araújo; Ana P Martins; António Osório ;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: 6th International Conference on Teacher Education | Conference Proceedings
INDEXADO EM: Handle
9
TÍTULO: Coding as Literacy in Preschool: A Case Study
AUTORES: Monteiro, AF; Miranda Pinto, M ; Osorio, AJ ;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: EDUCATION SCIENCES, VOLUME: 11, NÚMERO: 5
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 13 Handle
10
TÍTULO: CODING AS LITERACY: CASE STUDIES AT PRE-PRIMARY AND ELEMENTARY SCHOOL
AUTORES: Ana Francisca Monteiro; Maribel Miranda-Pinto ; António José Osório ; Catarina Araújo;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: INTED2021 Proceedings - INTED Proceedings
INDEXADO EM: CrossRef: 2
Página 1 de 6. Total de resultados: 59.