1
TÍTULO: Compreensões Probabilísticas de Crianças Brasileiras e Portuguesas Acerca de Justiça em Jogos
AUTORES: Rita Batista; Ana Henriques ; Rute Borba;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: Jornal Internacional de Estudos em Educação Matemática, VOLUME: 14, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: CrossRef
2
TÍTULO: Exploring prospective elementary mathematics teachers’ knowledge: A focus on functional thinking
AUTORES: Oliveira, H; Polo Blanco, I; Henriques, A ;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: Journal on Mathematics Education, VOLUME: 12, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 6
3
TÍTULO: Preservice Mathematics Teachers’ Knowledge about the Potential of Tasks to Promote Students’ Mathematical Reasoning
AUTORES: Hélia Oliveira; Ana Henriques ;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: International Journal of Research in Education and Science, VOLUME: 7, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: CrossRef: 3
4
TÍTULO: Princípios de design de uma experiência baseada no TPACK na formação inicial de professores de matemática
AUTORES: Luis Fabián Gutiérrez-Fallas; Ana Henriques ;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: Zetetike, VOLUME: 29
INDEXADO EM: CrossRef
5
TÍTULO: Undergraduate Students' Learning of Linear Algebra Through Mathematical Modelling Routes
AUTORES: Ramirez Montes, G; Henriques, A ; Carreira, S ;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: CANADIAN JOURNAL OF SCIENCE MATHEMATICS AND TECHNOLOGY EDUCATION, VOLUME: 21, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 7
6
TÍTULO: Learning with Understanding the Continuity Concept: A Teaching Experiment with Brazilian Pre-service Mathematics Teachers
AUTORES: Vilmar Gomes da Fonseca; Ana Cláudia Correia Batalha Henriques ;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: International Electronic Journal of Mathematics Education, VOLUME: 15, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: CrossRef: 4
7
TÍTULO: A integração da tecnologia na planificação de aulas na perspectiva do ensino exploratório: um estudo com futuros professores de matemática
AUTORES: Hélia Oliveira; Ana Henriques ; Luis Fabián Gutiérrez-Fallas;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: Perspectiva, VOLUME: 36, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: CrossRef: 2
8
TÍTULO: Compreensão da Definição Formal de Limite: um estudo na formação inicial de professores de Matemática
AUTORES: Vilmar Fonseca; Ana Henriques ;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: Bolema: Boletim de Educação Matemática, VOLUME: 32, NÚMERO: 62
INDEXADO EM: CrossRef: 1
9
TÍTULO: Research on teaching practice in a Portuguese initial secondary mathematics teacher education program
AUTORES: da Ponte, JP; Santos, L; Oliveira, H; Henriques, A ;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: ZDM - Mathematics Education, VOLUME: 49, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 9
10
TÍTULO: Developing Mathematical Resilience: Students' Voice About the Use of ICT in Classroom  Full Text
AUTORES: Ana Isabel Mota; Helia Oliveira; Ana Henriques ;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: ELECTRONIC JOURNAL OF RESEARCH IN EDUCATIONAL PSYCHOLOGY, VOLUME: 14, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
Página 1 de 2. Total de resultados: 16.