1
TÍTULO: Adoption Drivers of Intelligent Virtual Assistants in Banking: Rethinking the Artificial Intelligence Banker
AUTORES: Ramos, Rui; Casaca, Joaquim ; Patricio, Rui;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: COMPUTERS, VOLUME: 14, NÚMERO: 6
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
2
TÍTULO: Brand Loyalty and Generations X, Y, Z
AUTORES: Albérico Travassos Rosário; Joaquim A. Casaca ;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: Journal of Ecohumanism, VOLUME: 4, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: CrossRef
3
TÍTULO: Consumer Behavior in Online Retail
AUTORES: Albérico Travassos Rosário; Joaquim Casaca ;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: WSEAS Transactions on Business and Economics, VOLUME: 22
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
4
TÍTULO: Do Robots Sound Human Enough? Exploring Human Gender and Tone in Shaping Empathy Towards Social Robots
AUTORES: Pires, Goncalo Andrade; Morgado, Mafalda; Casaca, Joaquim ; Ayanoglu, Hande; Duarte, Emilia;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: 27th International Conference on Human-Computer Interaction, HCII-HCII in HUMAN-COMPUTER INTERACTION, HCI 2025, PT IV, VOLUME: 15769
INDEXADO EM: WOS CrossRef
5
TÍTULO: Legitimizing design thinking: Addressing barriers to corporate adoption
AUTORES: Mariana Passadouro; Rui Patrício; Joaquim Casaca ;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: Design+
INDEXADO EM: CrossRef
7
TÍTULO: The Effects of Commitment on Relationship Marketing
AUTORES: Albérico Travassos Rosário; Joaquim Casaca ;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: WSEAS Transactions on Business and Economics, VOLUME: 22
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
8
TÍTULO: How Artificial Intelligence Can Leverage Relationship Marketing Strategies
AUTORES: Albérico Travassos Rosário; Joaquim Casaca ;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Leveraging AI for Effective Digital Relationship Marketing
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
9
TÍTULO: Neuroscience Applied to Economics and Marketing: A bibliometric Review of the Literature
AUTORES: Leandro F Pereira; Nalalia Teixeira; Sérgio Vinhas Da Silva; Joaquim A Casaca ; Rui Vinhas Da Silva;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: International Journal of Business Innovation and Research, VOLUME: 1, NÚMERO: 1
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10
TÍTULO: Predictive analytics for customer behavior
AUTORES: Albérico Travassos Rosário; Rui Cruz ; Luis Moniz; Joaquim Casaca ;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Data-Driven Marketing for Strategic Success
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