1
TÍTULO: Artificial Intelligence for Supporting Human Cognition and Exploratory Learning in the Digital Age
AUTORES: Pedro Isaias ; Demetrios G Sampson; Dirk Ifenthaler;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Cognition and Exploratory Learning in the Digital Age
INDEXADO EM: CrossRef Openlibrary Handle
2
TÍTULO: Smart Learning Environments in the Post Pandemic Era. Selected Papers from the CELDA 2022 Conference
AUTORES: Demetrios G Sampson; Dirk Ifenthaler; Pedro Isaías ;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Cognition and Exploratory Learning in the Digital Age
INDEXADO EM: CrossRef
3
TÍTULO: The design and implementation of a pilot chatbot in distance education
AUTORES: Isabel Huet; Diogo Casanova; Daniela Figueiredo; Vitor Rocio; Daniela M V Barros; Pedro Isaias ; Tania T Hoque;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Challenges 2024. XIII Conferência Internacional de Tecnologias de Informação e Comunicação na Educação
INDEXADO EM: Handle
4
TÍTULO: Development of Geomobile App-Based Outdoor Study to Improve Critical-Social Abilities and Collaborative in the 21st Century
AUTORES: Hendri Prastiyono; Bambang Sigit Widodo; Sugeng Utaya; Sumarmi; Komang K Astina; Saiful Amin; Pedro Isaias ;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: International Journal of Interactive Mobile Technologies (iJIM), VOLUME: 17, NÚMERO: 24
INDEXADO EM: CrossRef
5
TÍTULO: Learning Mathematics with Plickers as an Assessment Tool in Rural Secondary School
AUTORES: Risma Nurul Auliya; Jirarat Sitthiworachart; Pedro Isaias ;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: 2023 11th International Conference on Information and Education Technology (ICIET)
INDEXADO EM: CrossRef Handle
6
TÍTULO: Open and Inclusive Educational Practice in the Digital World
AUTORES: Dirk Ifenthaler; Demetrios G Sampson; Pedro Isaías ;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Cognition and Exploratory Learning in the Digital Age
INDEXADO EM: CrossRef: 1 Openlibrary
7
TÍTULO: Analyzing the educational goals, problems and techniques used in educational big data research from 2010 to 2018  Full Text
AUTORES: Quadir, B; Chen, NS; Isaias, P ;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: INTERACTIVE LEARNING ENVIRONMENTS, VOLUME: 30, NÚMERO: 8
INDEXADO EM: WOS CrossRef: 17 Handle
8
TÍTULO: Are Learning Theories Being Used to Support the Implementation of Learning Technologies Within Higher Education? A Systematic Review
AUTORES: Isaias, Pedro ; Miranda, Paula; Pifano, Sara;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: 9th International Conference on Learning and Collaboration Technologies (LCT) Held as Part of the 24th International Conference on Human-Computer Interaction (HCII) in LEARNING AND COLLABORATION TECHNOLOGIES: DESIGNING THE LEARNER AND TEACHER EXPERIENCE, LCT 2022, PT I, VOLUME: 13328
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 1
9
TÍTULO: Color, Prototyping and Navigation, Principles and Guidelines Design, Evaluation and Testing, and Task Analysis
AUTORES: Tomayess Issa; Pedro Isaias ;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Sustainable Design
INDEXADO EM: CrossRef
10
TÍTULO: EDITORIAL
AUTORES: Isaías, P ; Paprzycki, M;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: IADIS-INTERNATIONAL JOURNAL ON COMPUTER SCIENCE AND INFORMATION SYSTEMS, VOLUME: 17, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: WOS
Página 1 de 33. Total de resultados: 330.