2
TÍTULO: Curricular Contextualization: Tracking the Meanings of a Concept
AUTORES: Preciosa Fernandes ; Carlinda Leite ; Ana Mouraz ; Carla Figueiredo;
FONTE: ASIA-PACIFIC EDUCATION RESEARCHER, VOLUME: 22, NÚMERO: 4, PUBLICAÇÃO: 2013
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
3
TÍTULO: Quality of blended learning within the scope of the bologna process
AUTORES: Monteiro, A; Leite, C ; Lima, L;
FONTE: Turkish Online Journal of Educational Technology, VOLUME: 12, NÚMERO: 1, PUBLICAÇÃO: 2013
INDEXADO EM: Scopus
NO MEU: ORCID
4
TÍTULO: Teachers' role in curriculum design in Portuguese schools  Full Text
AUTORES: Ana Mouraz ; Carlinda Leite ; Preciosa Fernandes ;
FONTE: TEACHERS AND TEACHING, VOLUME: 19, NÚMERO: 5, PUBLICAÇÃO: 2013
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
6
TÍTULO: A place for arguing in engineering education: A study on students' assessments  Full Text
AUTORES: Leite, C ; Mouraz, A ; Trindade, R ; Martins Ferreira, JM; Faustino, A; Villate, JE;
FONTE: European Journal of Engineering Education, VOLUME: 36, NÚMERO: 6, PUBLICAÇÃO: 2011
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 6
NO MEU: ORCID