1
TÍTULO: CO-CREATION AND ACTIVE LEARNING WITHIN HIGHER EDUCATION STUDENTS
AUTORES: Ana Sofia Coelho; Ana Lisboa ; Bernadete Bittencourt; Raquel Pires;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: INTED Proceedings - INTED2025 Proceedings, VOLUME: 1
INDEXADO EM: CrossRef
2
TÍTULO: Hot management trends
AUTORES: Ratten, Vanessa; Nanere, Marthin G.; Cunha, Miguel Pina e; Fujimoto, Yuka; Intezari, Ali; Garcia Fernandez, Jeronimo; Dhakal, Subas; Omri, Waleed; Ramon Saura, Jose; Lux, Andrei; Sajjad, Aymen; Lisboa, Ana ; D'Souza, Clare;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: JOURNAL OF MANAGEMENT & ORGANIZATION, VOLUME: 31, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
3
TÍTULO: Drivers and outcomes of sustainable export marketing strategies in international environments
AUTORES: Silva, Graca Miranda ; Dias, Alvaro Lopes ; Lisboa, Ana Cadima ; Silva, Filipa Pereira;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: REVIEW OF INTERNATIONAL BUSINESS AND STRATEGY, VOLUME: 33, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 7 Handle
4
TÍTULO: The transformative impact of the circular economy on marketing theory
AUTORES: Mostaghel, Rana; Oghazi, Pejvak; Lisboa, Ana ;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: TECHNOLOGICAL FORECASTING AND SOCIAL CHANGE, VOLUME: 195
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 4
5
TÍTULO: Entrepreneurial Orientation and Dynamic Capabilities. The Case of Family Firms
AUTORES: Ana Sofia Coelho; Ana Lisboa ; José Carlos M R Pinho;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Research Anthology on Strategies for Maintaining Successful Family Firms
INDEXADO EM: CrossRef: 1
6
TÍTULO: Expanding into new product lines in response to COVID-19: The interplay between firm age and performance aspirations
AUTORES: Angelidou, Sofia; Lisboa, Ana Catarina Cadima ; Saridakis, Charalampos;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: INDUSTRIAL MARKETING MANAGEMENT, VOLUME: 104
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 8
7
TÍTULO: Gen Zers' intention to purchase products with sustainable packaging: an alternative perspective to the attitude-behaviour gap
AUTORES: Lisboa, Ana ; Vitorino, Liliana; Antunes, Raquel;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: JOURNAL OF MARKETING MANAGEMENT, VOLUME: 38, NÚMERO: 9-10
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 14
8
TÍTULO: Digital Era. How Marketing Communication Develops Business Innovation – Case Studies
AUTORES: Liliana Coutinho Vitorino; Ana Lisboa ; Raquel J Antunes;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: Advances in Business Strategy and Competitive Advantage - Digital Marketing Strategies and Models for Competitive Business
INDEXADO EM: CrossRef: 3
9
TÍTULO: Entrepreneurial Orientation and Dynamic Capabilities. The Case of Family Firms
AUTORES: Ana Sofia Coelho; Ana Lisboa ; José Carlos M R Pinho;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: Advances in Business Strategy and Competitive Advantage - Handbook of Research on Entrepreneurship, Innovation, and Internationalization
INDEXADO EM: CrossRef
10
TÍTULO: Innovation and Entrepreneurship: From Schumpeter to Industry 4.0
AUTORES: Vitor Ferreira; Ana Lisboa ;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: Applied Mechanics and Materials, VOLUME: 890
INDEXADO EM: CrossRef: 7
Página 1 de 2. Total de resultados: 19.