1
TÍTULO: Drivers and outcomes of sustainable export marketing strategies in international environments
AUTORES: Silva, Graca Miranda; Dias, Alvaro Lopes; Lisboa, Ana Cadima; Silva, Filipa Pereira;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: REVIEW OF INTERNATIONAL BUSINESS AND STRATEGY, VOLUME: 33, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 7 Handle
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2
TÍTULO: The transformative impact of the circular economy on marketing theory
AUTORES: Mostaghel, Rana; Oghazi, Pejvak; Lisboa, Ana;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: TECHNOLOGICAL FORECASTING AND SOCIAL CHANGE, VOLUME: 195
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 4
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3
TÍTULO: Expanding into new product lines in response to COVID-19: The interplay between firm age and performance aspirations
AUTORES: Angelidou, Sofia; Lisboa, Ana Catarina Cadima; Saridakis, Charalampos;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: INDUSTRIAL MARKETING MANAGEMENT, VOLUME: 104
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 8
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4
TÍTULO: Gen Zers' intention to purchase products with sustainable packaging: an alternative perspective to the attitude-behaviour gap
AUTORES: Lisboa, Ana; Vitorino, Liliana; Antunes, Raquel;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: JOURNAL OF MARKETING MANAGEMENT, VOLUME: 38, NÚMERO: 9-10
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 14
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5
TÍTULO: Entrepreneurial Orientation and Dynamic Capabilities. The Case of Family Firms
AUTORES: Ana Sofia Coelho; Ana Lisboa; José Carlos M R Pinho;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Research Anthology on Strategies for Maintaining Successful Family Firms
INDEXADO EM: CrossRef: 1
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6
TÍTULO: Digital Era. How Marketing Communication Develops Business Innovation – Case Studies
AUTORES: Liliana Coutinho Vitorino; Ana Lisboa; Raquel J Antunes;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: Advances in Business Strategy and Competitive Advantage - Digital Marketing Strategies and Models for Competitive Business
INDEXADO EM: CrossRef: 3
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7
TÍTULO: Innovation and Entrepreneurship: From Schumpeter to Industry 4.0
AUTORES: Vitor Ferreira; Ana Lisboa;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: Applied Mechanics and Materials, VOLUME: 890
INDEXADO EM: CrossRef: 7
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8
TÍTULO: Entrepreneurial Orientation and Dynamic Capabilities. The Case of Family Firms
AUTORES: Ana Sofia Coelho; Ana Lisboa; José Carlos M R Pinho;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: Advances in Business Strategy and Competitive Advantage - Handbook of Research on Entrepreneurship, Innovation, and Internationalization
INDEXADO EM: CrossRef
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9
TÍTULO: Green Marketing and Green Brand – The Toyota Case
AUTORES: Simão, L; Lisboa, A;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: Procedia Manufacturing, VOLUME: 12
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 33
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10
TÍTULO: Entrepreneurial orientation pathways to performance: A fuzzy-set analysis  Full Text
AUTORES: Ana Lisboa; Dionysis Skarmeas; Charalampos Saridakis;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH, VOLUME: 69, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
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