1
TÍTULO: School-Family and Family-School Enrichment: A Study with Portuguese Working Student Parents
AUTORES: Andrade, Claudia; Fernandes, Joana Lobo ;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: EDUCATION SCIENCES, VOLUME: 13, NÚMERO: 10
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 2
2
TÍTULO: A self-assessment tool for social responsibility in higher education. Reporting on a national policy development process in Portugal
AUTORES: Inácio Fonseca ; Fernandes, JL ;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF SUSTAINABILITY IN HIGHER EDUCATION, VOLUME: 23, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 2
3
TÍTULO: Hopes and Fears of First-Year Freshman College Students during the COVID-19 Pandemic
AUTORES: Andrade, C; Fernandes, JL ;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: EDUCATION SCIENCES, VOLUME: 12, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 2
4
TÍTULO: The Role of Meaning in Life During the COVID-19 Pandemic on Young Adults’ Future Perspectives in Italy and Portugal
AUTORES: Michela Zambelli; Cláudia Andrade; Joana L Fernandes ; Semira Tagliabue;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Atlantis Highlights in Social Sciences, Education and Humanities - Proceedings of the Meaning in Life International Conference 2022 - Cultivating, Promoting, and Enhancing Meaning in Life Across Cultures and Life Span (MIL 2022)
INDEXADO EM: CrossRef: 1
5
TÍTULO: Role boundary management during Covid-19 pandemic: A qualitative analysis of focus group data with working-student mothers  Full Text
AUTORES: Cláudia Andrade; Joana Lobo Fernandes ;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: PSICOLOGIA, VOLUME: 35, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 4
6
TÍTULO: Desafios e oportunidades para a comunicação das organizações nos Objetivos de Desenvolvimento Sustentável
AUTORES: Joana Lobo Fernandes ;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: DEDiCA. Revista de Educação e Humanidades (dreh), NÚMERO: 14
INDEXADO EM: CrossRef
7
TÍTULO: Perceções dos estudantes do ensino superior sobre o papel da responsabilidade social organizacional: Um estudo exploratório
AUTORES: Joana Lobo Fernandes ; Cláudia Andrade;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: Revista de Estudios e Investigación en Psicología y Educación
INDEXADO EM: CrossRef