Sara de Barros Araújo
AuthID: R-000-GB5
1
TÃTULO: Reopening ECEC Services for Children Under Three Amidst the Pandemic: Investigating the Association of Health Measures with Pedagogical Practices and Children's Well-being
AUTORES: Araujo, Sara Barros; Rosario, Rafaela; Silva, Ana; Barros, Silvia;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: EARLY CHILDHOOD EDUCATION JOURNAL
AUTORES: Araujo, Sara Barros; Rosario, Rafaela; Silva, Ana; Barros, Silvia;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: EARLY CHILDHOOD EDUCATION JOURNAL
INDEXADO EM:
WOS

2
TÃTULO: Roles of the interaction with children and families in mediating the association between digital health literacy and well-being of early childhood teachers in Portugal: A cross-sectional study
AUTORES: Rosario, Rafaela; Barros Araujo, Sara; Silva, Ana; Barros, Silvia;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: PLOS ONE, VOLUME: 18, NÚMERO: 9
AUTORES: Rosario, Rafaela; Barros Araujo, Sara; Silva, Ana; Barros, Silvia;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: PLOS ONE, VOLUME: 18, NÚMERO: 9
INDEXADO EM:
WOS

3
TÃTULO: EXPLICIT PEDAGOGIES IN CHILDCARE: A NARRATIVE FROM AN ACTION-RESEARCH IN THE PORTUGUESE CONTEXT
AUTORES: Sara Barros Araujo; Tania Monteiro;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: HUMANIDADES & INOVACAO, VOLUME: 4, NÚMERO: 1
AUTORES: Sara Barros Araujo; Tania Monteiro;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: HUMANIDADES & INOVACAO, VOLUME: 4, NÚMERO: 1
INDEXADO EM:
WOS
