Mário Rui Domingues Ferreira da Cruz
AuthID: R-000-M1Z
You have no permission to see this content: profileOfResearchers/view
Please sign in.1
TÃTULO: MISSION: INCLUSION – UNLOCKING THE PRIMARY ENGLISH CLASSROOM THROUGH GAMIFICATION
AUTORES: Cláudio Santos; Mário Cruz; Fátima Cerqueiro;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: EDULEARN Proceedings - EDULEARN25 Proceedings, VOLUME: 1
AUTORES: Cláudio Santos; Mário Cruz; Fátima Cerqueiro;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: EDULEARN Proceedings - EDULEARN25 Proceedings, VOLUME: 1
2
TÃTULO: Reconfiguring Teacher Professionality in Higher Education in Portugal: A Case Study on Pedagogical Innovation and Hybrid Learning
AUTORES: Cruz, Mario; Mascarenhas, Daniela; Pinto, Carla M. A. ; Queiros, Ricardo ;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: IEEE World Engineering Education Conference (EDUNINE) in VIII IEEE WORLD ENGINEERING EDUCATION CONFERENCE, EDUNINE 2024
AUTORES: Cruz, Mario; Mascarenhas, Daniela; Pinto, Carla M. A. ; Queiros, Ricardo ;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: IEEE World Engineering Education Conference (EDUNINE) in VIII IEEE WORLD ENGINEERING EDUCATION CONFERENCE, EDUNINE 2024
3
TÃTULO: NAVIGATING THE SHIFTING LANDSCAPE OF TEACHER PROFESSIONALITY IN PORTUGUESE HIGHER EDUCATION: A CASE STUDY
AUTORES: Mário Cruz; Daniela Mascarenhas; Ricardo Queirós ; Carla Pinto ;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: EDULEARN Proceedings - EDULEARN24 Proceedings
AUTORES: Mário Cruz; Daniela Mascarenhas; Ricardo Queirós ; Carla Pinto ;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: EDULEARN Proceedings - EDULEARN24 Proceedings
4
TÃTULO: UNVEILING THE SYNERGY: HOW CLIL AND LINKED CUBES MATERIAL COLLABORATE TO EMPOWER FIRST-GRADERS' NUMBER SENSE AND LEARNING
AUTORES: Sara Paredes; Daniela Mascarenhas; Mário Cruz; Joana Martins;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: EDULEARN Proceedings - EDULEARN24 Proceedings
AUTORES: Sara Paredes; Daniela Mascarenhas; Mário Cruz; Joana Martins;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: EDULEARN Proceedings - EDULEARN24 Proceedings
5
TÃTULO: Artificial Intelligence and Education: Exploring New Frontiers in the Teaching of Spanish and its Culture and Literature; [Aportes de la Inteligencia Artificial en Estudios Hispanoamericanos: desde el análisis de textos literarios y objetos culturales al desarrollo de una Pedagogía Culturalmente Relevante]
AUTORES: Mário Cruz; Daniela Mascarenhas; Carla Pinto;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: RISTI - Revista Iberica de Sistemas e Tecnologias de Informacao, VOLUME: 2024, NÚMERO: E71
AUTORES: Mário Cruz; Daniela Mascarenhas; Carla Pinto;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: RISTI - Revista Iberica de Sistemas e Tecnologias de Informacao, VOLUME: 2024, NÚMERO: E71
INDEXADO EM:
Scopus

6
TÃTULO: Creating a culture of innovation: The case of the pedagogical innovation center at the Polytechnic of Porto. The Case of the Pedagogical Innovation Center at the Polytechnic of Porto
AUTORES: Ricardo Alexandre Peixoto de Queiros ; Mário Cruz; Carla Pinto ; Daniela Mascarenhas;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Fostering Pedagogy Through Micro and Adaptive Learning in Higher Education: Trends, Tools, and Applications
AUTORES: Ricardo Alexandre Peixoto de Queiros ; Mário Cruz; Carla Pinto ; Daniela Mascarenhas;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Fostering Pedagogy Through Micro and Adaptive Learning in Higher Education: Trends, Tools, and Applications
7
TÃTULO: Fostering pedagogy through micro and adaptive learning in higher education: Trends, tools, and applications. Trends, Tools, and Applications
AUTORES: Ricardo Queirós ; Mario Cruz; Carla Pinto ; Daniela Mascarenhas;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Fostering Pedagogy Through Micro and Adaptive Learning in Higher Education: Trends, Tools, and Applications
AUTORES: Ricardo Queirós ; Mario Cruz; Carla Pinto ; Daniela Mascarenhas;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Fostering Pedagogy Through Micro and Adaptive Learning in Higher Education: Trends, Tools, and Applications
8
TÃTULO: O projeto Primary English Practice Programme for Ages 6-7 e a reconfiguração da profissionalidade docente
AUTORES: Mário Cruz; Ana Pinheiro ; Paula Medeiros; José Costa;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Revista Brasileira de Educação, VOLUME: 27
AUTORES: Mário Cruz; Ana Pinheiro ; Paula Medeiros; José Costa;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Revista Brasileira de Educação, VOLUME: 27
9
TÃTULO: CLIL Approach and the Fostering of “Creactical Skills” Towards a Global Sustainable Awareness1,2
AUTORES: Mário Cruz;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: Mextesol Journal, VOLUME: 45, NÚMERO: 2
AUTORES: Mário Cruz;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: Mextesol Journal, VOLUME: 45, NÚMERO: 2
10
TÃTULO: Diatopic variation of American Spanish through hypermedia resources
AUTORES: Mario Domingues F Ferreira da Cruz;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: REVISTA COMUNICACION, VOLUME: 26, NÚMERO: 2
AUTORES: Mario Domingues F Ferreira da Cruz;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: REVISTA COMUNICACION, VOLUME: 26, NÚMERO: 2
INDEXADO EM:
WOS

NO MEU:
ORCID
