Patrícia Maria Freire de Andrade de Carvalho Rosado Pinto
AuthID: R-000-PSX
1
TÃTULO: Concept mapping to promote clinical reasoning in multimorbidity: a mixed methods study in undergraduate family medicine Full Text
AUTORES: Fonseca, Marta; Broeiro Goncalves, Paula; Barosa, Mariana; Marvao, Pedro; Carreira, Marta; Azeredo Lopes, Sofia; Pires, Joana; Rendas, Antonio; Rosado Pinto, Patricia; Heleno, Bruno;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: BMC MEDICAL EDUCATION, VOLUME: 24, NÚMERO: 1
AUTORES: Fonseca, Marta; Broeiro Goncalves, Paula; Barosa, Mariana; Marvao, Pedro; Carreira, Marta; Azeredo Lopes, Sofia; Pires, Joana; Rendas, Antonio; Rosado Pinto, Patricia; Heleno, Bruno;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: BMC MEDICAL EDUCATION, VOLUME: 24, NÚMERO: 1
INDEXADO EM:
Scopus
WOS


2
TÃTULO: Toward meaningful learning in undergraduate medical education using concept maps in a PBL pathophysiology course Full Text
AUTORES: Antonio B Rendas; Marta Fonseca; Patricia Rosado Pinto;
PUBLICAÇÃO: 2006, FONTE: ADVANCES IN PHYSIOLOGY EDUCATION, VOLUME: 30, NÚMERO: 1
AUTORES: Antonio B Rendas; Marta Fonseca; Patricia Rosado Pinto;
PUBLICAÇÃO: 2006, FONTE: ADVANCES IN PHYSIOLOGY EDUCATION, VOLUME: 30, NÚMERO: 1
4
TÃTULO: Problem-based learning in pathophysiology: Report of a project and its outcome Full Text
AUTORES: Rendas, AB; Pinto, PR; Gamboa, T;
PUBLICAÇÃO: 1998, FONTE: TEACHING AND LEARNING IN MEDICINE, VOLUME: 10, NÚMERO: 1
AUTORES: Rendas, AB; Pinto, PR; Gamboa, T;
PUBLICAÇÃO: 1998, FONTE: TEACHING AND LEARNING IN MEDICINE, VOLUME: 10, NÚMERO: 1