1
TÍTULO: Concept mapping to promote clinical reasoning in multimorbidity: a mixed methods study in undergraduate family medicine  Full Text
AUTORES: Fonseca, Marta; Broeiro Goncalves, Paula; Barosa, Mariana; Marvao, Pedro; Carreira, Marta; Azeredo Lopes, Sofia; Pires, Joana; Rendas, Antonio; Rosado Pinto, Patricia; Heleno, Bruno;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: BMC MEDICAL EDUCATION, VOLUME: 24, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS
2
TÍTULO: Toward meaningful learning in undergraduate medical education using concept maps in a PBL pathophysiology course  Full Text
AUTORES: Antonio B Rendas; Marta Fonseca; Patricia Rosado Pinto;
PUBLICAÇÃO: 2006, FONTE: ADVANCES IN PHYSIOLOGY EDUCATION, VOLUME: 30, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
3
TÍTULO: Tutors' performance evaluation: a feedback tool for the PBL learning process  Full Text
AUTORES: Pinto, PR; Rendas, A; Gamboa, T;
PUBLICAÇÃO: 2001, FONTE: MEDICAL TEACHER, VOLUME: 23, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
4
TÍTULO: Problem-based learning in pathophysiology: Report of a project and its outcome  Full Text
AUTORES: Rendas, AB; Pinto, PR; Gamboa, T;
PUBLICAÇÃO: 1998, FONTE: TEACHING AND LEARNING IN MEDICINE, VOLUME: 10, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef