Cristina Alexandra de Almeida Aguiar
AuthID: R-000-3XP
1
TÃTULO: Biology Undergraduate Students’ Views of Assessment:. Methods, Purposes and Effects
AUTORES: Diana Pereira; Patrícia Santos; Cristina Aguiar; Maria Assunção Flores;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Journal of Assessment in Higher Education, VOLUME: 3, NÚMERO: 1
AUTORES: Diana Pereira; Patrícia Santos; Cristina Aguiar; Maria Assunção Flores;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Journal of Assessment in Higher Education, VOLUME: 3, NÚMERO: 1
2
TÃTULO: Biocientistas de palmo e meio
AUTORES: Andreia C Gomes; Cristina Almeida Aguiar; Almeida, M. J.; Sandra Paiva;
PUBLICAÇÃO: 2020
AUTORES: Andreia C Gomes; Cristina Almeida Aguiar; Almeida, M. J.; Sandra Paiva;
PUBLICAÇÃO: 2020
INDEXADO EM:
Handle

3
TÃTULO: Biocientistas de palmo e meio
AUTORES: Andreia Gomes; Cristina Almeida Aguiar; Almeida, M. J.; Maria T Almeida; Sandra Paiva;
PUBLICAÇÃO: 2018
AUTORES: Andreia Gomes; Cristina Almeida Aguiar; Almeida, M. J.; Maria T Almeida; Sandra Paiva;
PUBLICAÇÃO: 2018
INDEXADO EM:
Handle

4
TÃTULO: Uso multidisciplinar de ‘Audience Response Systems’ (ARS) na sala de aula para a promoção da inovação e desenvolvimento pedagógicos
AUTORES: Joaquim Silva; Sílvia Araújo; Cláudia Simões; Marco Escadas; Júlia M S D B d T A d Campos; L. Peixoto; Anabela P Tereso; Maria A Forjaz; Isabel A P Mina; Cristina Almeida Aguiar; Trigueiros, Paula; C. Moura; Filipe de Sá Soares;
PUBLICAÇÃO: 2018
AUTORES: Joaquim Silva; Sílvia Araújo; Cláudia Simões; Marco Escadas; Júlia M S D B d T A d Campos; L. Peixoto; Anabela P Tereso; Maria A Forjaz; Isabel A P Mina; Cristina Almeida Aguiar; Trigueiros, Paula; C. Moura; Filipe de Sá Soares;
PUBLICAÇÃO: 2018
INDEXADO EM:
Handle

5
TÃTULO: MIND THE GAPS: FROM FORMAL TO INFORMAL EDUCATION FROM UNIVERSITY TO SOCIETY
AUTORES: Forjaz, MA; Almeida Aguiar, C; Almeida, MJ;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: 10th Annual International Conference of Education, Research and Innovation (ICERI) in 10TH INTERNATIONAL CONFERENCE OF EDUCATION, RESEARCH AND INNOVATION (ICERI2017)
AUTORES: Forjaz, MA; Almeida Aguiar, C; Almeida, MJ;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: 10th Annual International Conference of Education, Research and Innovation (ICERI) in 10TH INTERNATIONAL CONFERENCE OF EDUCATION, RESEARCH AND INNOVATION (ICERI2017)
INDEXADO EM:
WOS

6
TÃTULO: Exploring Podcasting in Heredity and Evolution Teaching Full Text
AUTORES: Almeida Aguiar, C; Carvalho, AA;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: BIOCHEMISTRY AND MOLECULAR BIOLOGY EDUCATION, VOLUME: 44, NÚMERO: 5
AUTORES: Almeida Aguiar, C; Carvalho, AA;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: BIOCHEMISTRY AND MOLECULAR BIOLOGY EDUCATION, VOLUME: 44, NÚMERO: 5
INDEXADO EM:
WOS
Handle


7
TÃTULO: Antimicrobial activity of honeybee plant-derived products
AUTORES: Miroslava Kačániová; Cristina Almeida Aguiar;
PUBLICAÇÃO: 2016
AUTORES: Miroslava Kačániová; Cristina Almeida Aguiar;
PUBLICAÇÃO: 2016
INDEXADO EM:
Handle

8
TÃTULO: Antitumor properties of honeybee plant-derived products: honey, propolis and pollen
AUTORES: Cristina Almeida Aguiar; Ricardo Silva Carvalho; Fátima Baltazar;
PUBLICAÇÃO: 2016
AUTORES: Cristina Almeida Aguiar; Ricardo Silva Carvalho; Fátima Baltazar;
PUBLICAÇÃO: 2016
INDEXADO EM:
Handle

9
TÃTULO: Analysis of the effects of propolis extracts on DNA damage
AUTORES: Liliane C Barroso; M Puškár; Andrea Ševčovičová; Cristina Almeida Aguiar; Rui P S d Oliveira;
PUBLICAÇÃO: 2016
AUTORES: Liliane C Barroso; M Puškár; Andrea Ševčovičová; Cristina Almeida Aguiar; Rui P S d Oliveira;
PUBLICAÇÃO: 2016
INDEXADO EM:
Handle

10
TÃTULO: The power of water. How hands-on activities can foster learning and communication of science
AUTORES: Almeida, M. J.; Maria A Forjaz; Cristina Almeida Aguiar;
PUBLICAÇÃO: 2016
AUTORES: Almeida, M. J.; Maria A Forjaz; Cristina Almeida Aguiar;
PUBLICAÇÃO: 2016
INDEXADO EM:
Handle

NO MEU:
ORCID
