Ema Paula Botelho da Costa Mamede
AuthID: R-000-4ME
1
TÃTULO: A resolução de problemas por alunos do 1º ano de escolaridade Full Text
AUTORES: Ema Mamede; Mariana Branco;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: PNA. Revista de Investigación en Didáctica de la Matemática, VOLUME: 19, NÚMERO: 2
AUTORES: Ema Mamede; Mariana Branco;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: PNA. Revista de Investigación en Didáctica de la Matemática, VOLUME: 19, NÚMERO: 2
2
TÃTULO: Descobrindo frações com o círculo fracionário – uma experiência no 2.º ano de escolaridade em Portugal
AUTORES: Paula Cardoso; Ema Mamede;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: Educación Matemática, VOLUME: 37, NÚMERO: 1
AUTORES: Paula Cardoso; Ema Mamede;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: Educación Matemática, VOLUME: 37, NÚMERO: 1
3
TÃTULO: Exploring children’s ideas of discrete variables using graphs, tables and isolated cases
AUTORES: Ema Mamede; Liliane Carvalho;
PUBLICAÇÃO: 2018
AUTORES: Ema Mamede; Liliane Carvalho;
PUBLICAÇÃO: 2018
INDEXADO EM:
Handle

4
TÃTULO: LOGO and Elementary Mathematics Education in Portugal
AUTORES: Paulo Carvalho; Pedro Palhares; António Osório; Alexandra Gomes; Ema Mamede;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: - Cases on Inquiry through Instructional Technology in Math and Science
AUTORES: Paulo Carvalho; Pedro Palhares; António Osório; Alexandra Gomes; Ema Mamede;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: - Cases on Inquiry through Instructional Technology in Math and Science
5
TÃTULO: ISSUES ON CHILDREN'S IDEAS OF FRACTIONS WHEN QUOTIENT INTERPRETATION IS USED
AUTORES: Ema Mamede; Manuela Oliveira;
PUBLICAÇÃO: 2011, FONTE: 7th Congress of the European-Society-for-Research-in-Mathematics-Education (ERME) in PROCEEDINGS OF THE SEVENTH CONGRESS OF THE EUROPEAN SOCIETY FOR RESEARCH IN MATHEMATICS EDUCATION (CERME 7)
AUTORES: Ema Mamede; Manuela Oliveira;
PUBLICAÇÃO: 2011, FONTE: 7th Congress of the European-Society-for-Research-in-Mathematics-Education (ERME) in PROCEEDINGS OF THE SEVENTH CONGRESS OF THE EUROPEAN SOCIETY FOR RESEARCH IN MATHEMATICS EDUCATION (CERME 7)
INDEXADO EM:
WOS
