Lina Maria Gaspar Morgado
AuthID: R-002-0P2
You have no permission to see this content: profileOfResearchers/view
Please sign in.1
TÃTULO: Leken utforming: FLED-verktøy for ressursdokument
AUTORES: Lina Morgado; Ana Afonso; Isabel Carvalho; Maribel Pinto;
PUBLICAÇÃO: 2025
AUTORES: Lina Morgado; Ana Afonso; Isabel Carvalho; Maribel Pinto;
PUBLICAÇÃO: 2025
2
TÃTULO: FLeD Hagen: En leken designopplevelse
AUTORES: Lina Morgado; Ana Afonso; Isabel Carvalho; Maribel Pinto;
PUBLICAÇÃO: 2025
AUTORES: Lina Morgado; Ana Afonso; Isabel Carvalho; Maribel Pinto;
PUBLICAÇÃO: 2025
3
TÃTULO: IMPROVE TEACHERS' INNOVATIVE DIGITAL SKILLS ACROSS EUROPE: THE ROLE OF IDEAS PROJECT
AUTORES: Afonso, Ana; Carvalho, Isabel Cristina; Bidarra, Jose ; Mogardo, Lina; Rocha, Antonieta;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: ETIC NET-REVISTA CIENTIFICA ELECTRONICA DE EDUCACION Y COMUNICACION EN LA SOCIEDAD DEL CONOCIMIENTO, VOLUME: 25, NÚMERO: 1
AUTORES: Afonso, Ana; Carvalho, Isabel Cristina; Bidarra, Jose ; Mogardo, Lina; Rocha, Antonieta;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: ETIC NET-REVISTA CIENTIFICA ELECTRONICA DE EDUCACION Y COMUNICACION EN LA SOCIEDAD DEL CONOCIMIENTO, VOLUME: 25, NÚMERO: 1
4
TÃTULO: THE NANO MOOC EXPERIENCE OF HIGHER EDUCATION TEACHERS: THE CASE OF ACTIVE AND GAMIFIED LEARNING COURSE
AUTORES: Ana Afonso; Lina Morgado; António Quintas-Mendes;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: EDULEARN Proceedings - EDULEARN25 Proceedings, VOLUME: 1
AUTORES: Ana Afonso; Lina Morgado; António Quintas-Mendes;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: EDULEARN Proceedings - EDULEARN25 Proceedings, VOLUME: 1
5
TÃTULO: THE ENID-TEACH PROJECT IN THE VIRTUAL COMMUNITY “EPALE”: IMPACTING PARTNERSHIPS OF COOPERATION OR JUST SHARING GOOD PRACTICES?
AUTORES: Lina Morgado; João Pinto; Ana Afonso;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: EDULEARN Proceedings - EDULEARN25 Proceedings, VOLUME: 1
AUTORES: Lina Morgado; João Pinto; Ana Afonso;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: EDULEARN Proceedings - EDULEARN25 Proceedings, VOLUME: 1
6
TÃTULO: Flexible Learning by Design: Enhancing Faculty Digital Competence and Engagement Through the FLeD Project
AUTORES: Afonso, Ana; Morgado, Lina; Noguera, Ingrid; Sepulveda Parrini, Paloma; Hernandez Leo, Davinia; Alkhasawneh, Shata N.; Spilker, Maria Joao; Carvalho, Isabel Cristina;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: EDUCATION SCIENCES, VOLUME: 15, NÚMERO: 7
AUTORES: Afonso, Ana; Morgado, Lina; Noguera, Ingrid; Sepulveda Parrini, Paloma; Hernandez Leo, Davinia; Alkhasawneh, Shata N.; Spilker, Maria Joao; Carvalho, Isabel Cristina;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: EDUCATION SCIENCES, VOLUME: 15, NÚMERO: 7
7
TÃTULO: Facing Challenges in Higher Education: Enhancing Accessibility and Inclusion Through Flexible Learning Design
AUTORES: Afonso, Ana; Morgado, Lina; Carvalho, Isabel Cristina; Spilker, Maria Joao;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: EDUCATION SCIENCES, VOLUME: 15, NÚMERO: 8
AUTORES: Afonso, Ana; Morgado, Lina; Carvalho, Isabel Cristina; Spilker, Maria Joao;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: EDUCATION SCIENCES, VOLUME: 15, NÚMERO: 8
8
TÃTULO: Feedback no Ensino a Distância. Práticas e Impacto na Aprendizagem Em Contexto Moçambicano
AUTORES: Ana Afonso; Augusta Alizeu; Lina Morgado;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: EaD em Foco, VOLUME: 15, NÚMERO: 1
AUTORES: Ana Afonso; Augusta Alizeu; Lina Morgado;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: EaD em Foco, VOLUME: 15, NÚMERO: 1
9
TÃTULO: LEARNING DESIGN FOR FLEXIBLE HIGHER EDUCATION: ROADMAP TO A EUROPEAN PILOT DEVELOPMENT
AUTORES: Lina Morgado; Ana Paula Afonso; Isabel Cristina Carvalho;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: EDULEARN Proceedings - EDULEARN24 Proceedings
AUTORES: Lina Morgado; Ana Paula Afonso; Isabel Cristina Carvalho;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: EDULEARN Proceedings - EDULEARN24 Proceedings
10
TÃTULO: EXPLORING THE ROLE OF DIGITAL ASSISTANTS AND CHATBOTS AS LEARNING COMPANIONS IN OPEN AND DISTANCE LEARNING
AUTORES: Lina Morgado; Maria Teresa S. Oliveira; Ana Paula Afonso; Isabel Cristina Carvalho; Nathalie Ferret;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: EDULEARN Proceedings - EDULEARN24 Proceedings
AUTORES: Lina Morgado; Maria Teresa S. Oliveira; Ana Paula Afonso; Isabel Cristina Carvalho; Nathalie Ferret;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: EDULEARN Proceedings - EDULEARN24 Proceedings