1
TÍTULO: What is the Role of GIS in Shaping Marketing Approaches? A Systematic Review
AUTORES: Jacinto Estima; Ana Estima;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: International Conference on Marketing and Technologies, ICMarkTech 2023 in Smart Innovation, Systems and Technologies, VOLUME: 393
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2
TÍTULO: See, like, and book: Eye-tracking the power of visual attention in destination marketing  Full Text
AUTORES: Pinhal, Ruben; Estima, Ana; Duarte, Paulo;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: JOURNAL OF MARKETING COMMUNICATIONS
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
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3
TÍTULO: E-books, Consumer Intentions, and the Price Paradox: A Study of Changing Reading Habits in a Digital World
AUTORES: Inês Oliveira; Ana Estima;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: International Conference on Marketing and Technologies, ICMarkTech 2024 in Smart Innovation, Systems and Technologies, VOLUME: 439
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4
TÍTULO: The eWOM Effect: How Online Reviews Shape Book Purchase Intention in Portugal
AUTORES: Adriana Santos Cardoso; Ana Estima; Rúben Pinhal;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: International Conference on Marketing and Technologies, ICMarkTech 2024 in Smart Innovation, Systems and Technologies, VOLUME: 439
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5
TÍTULO: From Clicks to Purchases: A Review of eWOM’s Effect on Purchase Intentions
AUTORES: Adriana Santos Cardoso; Ana Estima;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: International Conference on Marketing and Technologies, ICMarkTech 2024 in Smart Innovation, Systems and Technologies, VOLUME: 439
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6
TÍTULO: Understanding Tourist Content Preferences: An Eye-Tracking Analysis of DMO Social Media Images
AUTORES: Rúben Pinhal; Ana Estima; Paulo Duarte;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: International Conference on Marketing and Technologies, ICMarkTech 2024 in Smart Innovation, Systems and Technologies, VOLUME: 438 SIST
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7
TÍTULO: Open Innovation in the Tourism Industry: A Systematic Review
AUTORES: Rúben Pinhal; Ana Estima; Paulo Duarte;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: Tourism and Hospitality, VOLUME: 6, NÚMERO: 3
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8
TÍTULO: Fostering Innovation and Interdisciplinarity in Higher Education: A Project on Creative Writing for Marketing and Language Students
AUTORES: Ana Estima; Alexandra Das Neves;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: 11th International Conference on Higher Education Advances (HEAd’25)
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9
TÍTULO: Experiencing a City Through Instagram: What Do Tourists Engage with?
AUTORES: Rúben Pinhal; Ana Estima; Paulo Duarte;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: International Conference on Marketing and Technologies, ICMarkTech 2023 in Smart Innovation, Systems and Technologies, VOLUME: 386
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10
TÍTULO: Using gamification to promote financial literacy and consumer education among future generations
AUTORES: Ana Estima; Cristina Peguinho;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: 10th International Conference on Higher Education Advances, HEAd 2024 in International Conference on Higher Education Advances
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