1
2
TÍTULO: Assessing media literacy competences: Reflections and recommendations from a quantitative study
AUTORES: Sara Pereira ; Pedro Moura;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Journal of Media Literacy Education, VOLUME: 14, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: CrossRef: 4
3
TÍTULO: Heavy viewers, few interactions: YouTubers' relevance in the lives of Portuguese teenagers  Full Text
AUTORES: Pereira, Sara ; Moura, Pedro;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: COMMUNICATION REVIEW, VOLUME: 25, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
4
TÍTULO: Cinema e educação. estudos de uma relação “não tão óbvia assim”
AUTORES: Milene Dos Santos Figueiredo; Sara Pereira ; Sandro Da Silva Cordeiro;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: Tríade: Comunicação, Cultura e Mídia, VOLUME: 9, NÚMERO: 20
INDEXADO EM: CrossRef
6
TÍTULO: Media and Information Literacy in school libraries in Portugal: mapping practices to improve policies
AUTORES: Sara Pereira ; Margarida Toscano;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: Revue française des sciences de l’information et de la communication, NÚMERO: 22
INDEXADO EM: CrossRef
7
TÍTULO: Crianças, jovens e media: perspetivas atuais
AUTORES: Sara Pereira ; Cristina Ponte; Nelly Elias;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: Comunicação e Sociedade, VOLUME: 37
INDEXADO EM: CrossRef: 3
8
TÍTULO: Crianças, jovens e notícias: uma revisão sistemática da literatura a partir da Communication Abstracts  Full Text
AUTORES: Joana Fillol; Sara Pereira ;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: Comunicação e Sociedade, VOLUME: 37
INDEXADO EM: CrossRef: 3
9
TÍTULO: Fundão, Portugal: Using STEM Education to Help Build a New ICT Technopolis
AUTORES: Aguiar, A ; Pereira, S ;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: STEM in the Technopolis: The Power of STEM Education in Regional Technology Policy
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
10
TÍTULO: How to report on elections? The effects of game, issue and negative coverage on reader engagement and incivility
AUTORES: Joao Goncalves; Sara Pereira ; Marisa Torres da Silva;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: JOURNALISM
INDEXADO EM: WOS
Página 1 de 4. Total de resultados: 31.