Toggle navigation
Publicações
Investigadores
Instituições
0
Entrar
Autenticação Federada
(Clique na imagem)
Autenticação local
Recuperar Palavra-passe
Registar
Entrar
Harshith B Nair
AuthID:
R-00M-1HX
Afiliação
Degree
Publicações
Confirmadas
Para Validar
Document Source:
All
Document Type:
Todos os Tipos de Documentos
Article (4)
Proceedings Paper (2)
Book Chapter (2)
Book (1)
Review (1)
Year Start - End:
2021
2022
2023
2024
2025
-
2025
2024
2023
2022
2021
Order:
Ano Dsc
Ano Asc
Cit. WOS Dsc
IF WOS Dsc
Cit. Scopus Dsc
IF Scopus Dsc
Título Asc
Título Dsc
Results:
10
20
30
40
50
Publicações Confirmadas: 10
1
TÃTULO:
BUILDING TEACHER CAPACITY FOR EFFECTIVE INTEGRATION OF GENAI INTO CLASSROOM: A Framework for Teacher Education Programs
AUTORES:
H B. Nair
;
PUBLICAÇÃO:
2025
,
FONTE:
Generative Artificial Intelligence Empowered Learning A New Frontier in Educational Technology
INDEXADO EM:
Scopus
CrossRef
Unpaywall
NO MEU:
ORCID
2
TÃTULO:
Effectiveness and Implications of Individual Feedback System (IFS) in Classrooms and Assessment of Student Inclinations Toward IFS: An Action Research
AUTORES:
H B. Nair
;
PUBLICAÇÃO:
2025
,
FONTE:
The Clearing House A Journal of Educational Strategies Issues and Ideas
INDEXADO EM:
CrossRef
Unpaywall
NO MEU:
ORCID
3
TÃTULO:
Fostering Future-Ready Educators: Integrating Work-Integrated Learning and Innovative Pedagogical Practices in Pre-service Teacher Education
AUTORES:
H B. Nair
;
PUBLICAÇÃO:
2025
,
FONTE:
Lecture Notes in Networks and Systems,
VOLUME:
1206 LNNS
INDEXADO EM:
Scopus
CrossRef
Unpaywall
NO MEU:
ORCID
4
TÃTULO:
Technology-Based Interventions for Gender Equality Education and Fostering Well-Being
AUTORES:
H B. Nair
;
PUBLICAÇÃO:
2025
,
FONTE:
Communications in Computer and Information Science,
VOLUME:
2521 CCIS
INDEXADO EM:
Scopus
CrossRef
NO MEU:
ORCID
5
TÃTULO:
AI preparedness for staff and educators: Equipping the next generation: A pre-service teacher education programme in integrating AI literacy across the curriculum
AUTORES:
H B. Nair
;
PUBLICAÇÃO:
2024
,
FONTE:
Effective Practices in AI Literacy Education Case Studies and Reflections
INDEXADO EM:
Scopus
CrossRef
Unpaywall
NO MEU:
ORCID
6
TÃTULO:
Knowledge, Attitude and Usage of Information and Communication Technology (ICT) and Digital Resources in Pre-Service Teachers
AUTORES:
H B. Nair
;
PUBLICAÇÃO:
2024
,
FONTE:
New Educational Review,
VOLUME:
75,
NÚMERO:
1
INDEXADO EM:
Scopus
CrossRef
NO MEU:
ORCID
7
TÃTULO:
Attitude of Educationalists on Implications of Value-Void Education in Creating Tunneled Individuals: A Case Study of Elizabeth Holmes and Annie Dookhan
AUTORES:
H B. Nair
; Padmaja C;
PUBLICAÇÃO:
2023
,
FONTE:
Shanlax International Journal of Education,
VOLUME:
11,
NÚMERO:
S1-Jan
INDEXADO EM:
CrossRef
NO MEU:
ORCID
8
TÃTULO:
Deciphering Academic Emotions
AUTORES:
H B. Nair
;
PUBLICAÇÃO:
2023
INDEXADO EM:
Openlibrary
9
TÃTULO:
INCLUSION OF CHILDREN WITH IN INDIAN EDUCATION SETTING
AUTORES:
H B. Nair
;
PUBLICAÇÃO:
2023
,
FONTE:
ACTA NEUROPSYCHOLOGICA,
VOLUME:
21,
NÚMERO:
2
INDEXADO EM:
Scopus
WOS
CrossRef
NO MEU:
ORCID
10
TÃTULO:
Influence of Media in Incitement of Violence and its Effect on Student Education
AUTORES:
H B. Nair
;
PUBLICAÇÃO:
2021
,
FONTE:
Educational Quest- An International Journal of Education and Applied Social Sciences,
VOLUME:
13,
NÚMERO:
3
INDEXADO EM:
CrossRef
NO MEU:
ORCID
Adicionar à lista
Marked
Marcar Todas
Exportar
×
Publication Export Settings
BibTex
EndNote
APA
CSV
PDF
Export Preview
Print
×
Publication Print Settings
HTML
PDF
Print Preview
×
Selecione a Fonte
Esta publicação tem:
2 registos no
ISI
2 registos no
SCOPUS
2 registos no
DBLP
2 registos no
Unpaywall
2 registos no
Openlibrary
2 registos no
Handle
2 registos no
DataCite
Por favor selecione o registo que deve ser utilizado pelo Authenticus.
×
Comparar Publicações
© 2025 CRACS & Inesc TEC - All Rights Reserved
Política de Privacidade
|
Terms of Service