1
TÍTULO: Mapping Pilgrims’ Experience of Walking the Saint James Way Through the Lens of Self-regulation
AUTORES: Clara Vieira; Jennifer Cunha; Ana Rita Nunes; Luísa Mota Ribeiro; Pedro Rosário ;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: International Journal of Religious Tourism and Pilgrimage, VOLUME: 11, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus
NO MEU: ORCID
2
TÍTULO: Tools to Persevere Towards a Challenging Goal: Lessons Learned about Grit Along the Way of St. James
AUTORES: Ana Rita Nunes; Tânia Moreira; Armanda Pereira; Cleia Zanatta; Luísa Mota Ribeiro; Pedro Rosário;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: International Journal of Religious Tourism and Pilgrimage, VOLUME: 11, NÚMERO: 6
INDEXADO EM: Scopus
NO MEU: ORCID
3
TÍTULO: 'Caught between Dreams and Deeds': The Hope Avenue for School Success of Students with a Roma Background
AUTORES: Moreira, T; Rosário, P ; Martins, J; Silva, C; Moreira, D; Ribeiro, L;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: The Psychology of Self-Regulation
INDEXADO EM: Scopus
NO MEU: ORCID
4
TÍTULO: What makes learning easier and more difficult? The perspective of teenagers [O que facilita e dificulta a aprendizagem? A perspetiva de adolescentes]
AUTORES: Cunha, RS; Ribeiro, LM; Sequeira, C; de Almeida Barros, R; Cabral, L; Dias, TS;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: Psicologia em Estudo, VOLUME: 25
INDEXADO EM: Scopus
NO MEU: ORCID
6
TÍTULO: A aprendizagem em Territórios Educativos de Intervenção Prioritária: a visão dos alunos
AUTORES: José M Alves; Cristina Palmeirão; Luísa R Trigo; Ilídia Cabral;
PUBLICAÇÃO: 2014, FONTE: Revista Portuguesa de Investigação Educacional, NÚMERO: 14
INDEXADO EM: Handle