1
TÍTULO: Cognitive and Linguistic Development in Children and Adolescents
AUTORES: Cadime, Irene; Ribeiro, Iolanda; Lorusso, Maria Luisa;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: CHILDREN-BASEL, VOLUME: 12, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
2
TÍTULO: Teachers’ Beliefs and Practices to Support Emergent Literacy Development in Preschool Education: The Moderating Role of Continuous Training
AUTORES: Irene Cadime; Diana Alves; Sofia Mendes; Patrícia Pinto; Joana Cruz;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: International Journal of Early Childhood, VOLUME: 57, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus
3
TÍTULO: RAWS4all project: validation of a new silicone model for robotic TAPP inguinal hernia repair  Full Text
AUTORES: Goncalves, Mario Rui; Morales Conde, Salvador; Reis, Sofia Gaspar; Alves, Palmira Carlos; de Matos, Jose Novo; Oliveira, Antonio; Marinho, Ricardo; Cadime, Irene; Sousa, Miguel Castelo Branco;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: SURGICAL ENDOSCOPY AND OTHER INTERVENTIONAL TECHNIQUES, VOLUME: 38, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 1
NO MEU: ORCID
4
TÍTULO: Assessment of math abilities before school entry: a tool development
AUTORES: Cruz, Joana; Alves, Diana; Carvalho, Marisa; Mendes, Sofia Abreu; Rodrigues, Bruna; Cadime, Irene;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: FRONTIERS IN EDUCATION, VOLUME: 8
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 1
NO MEU: ORCID
6
TÍTULO: Psychological assessment in school contexts: ethical issues and practical guidelines  Full Text
AUTORES: Cadime, Irene; Mendes, Sofia A.;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: PSICOLOGIA-REFLEXAO E CRITICA, VOLUME: 37, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
7
TÍTULO: Does reading fluency mediate the relationship between cognitive-linguistic skills and reading comprehension? A study in European Portuguese  Full Text
AUTORES: Cadime, Irene; Freitas, Tania; Martin Aragoneses, Maria Teresa; Ribeiro, Iolanda;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: COGNITIVE DEVELOPMENT, VOLUME: 71
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 1
NO MEU: ORCID
8
TÍTULO: Executive Functioning in Different Types of Reading Disabilities
AUTORES: Cadime, Irene; Rodrigues, Bruna; Ribeiro, Iolanda; Martin Aragoneses, Maria Teresa;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: JOURNAL OF INTELLIGENCE, VOLUME: 12, NÚMERO: 10
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
9
Página 1 de 9. Total de resultados: 82.