Isabel Flávia Gonçalves Fernandes Ferreira Vieira
AuthID: R-000-68G
1
TÃTULO: Language teacher education for autonomy: Critical issues and possible pathways
AUTORES: Flávia Vieira; Manuel Jiménez Raya; Borja Manzano Vázquez;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Pedagogies for Autonomy in Language Teacher Education: Perspectives on Professional Learning, Identity, and Agency
AUTORES: Flávia Vieira; Manuel Jiménez Raya; Borja Manzano Vázquez;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Pedagogies for Autonomy in Language Teacher Education: Perspectives on Professional Learning, Identity, and Agency
INDEXADO EM:
Scopus

2
TÃTULO: Enhancing autonomy through inquiry in practicum settings: Insights from a narrative of practice in primary English teaching
AUTORES: Flávia Vieira;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Pedagogies for Autonomy in Language Teacher Education: Perspectives on Professional Learning, Identity, and Agency
AUTORES: Flávia Vieira;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Pedagogies for Autonomy in Language Teacher Education: Perspectives on Professional Learning, Identity, and Agency
INDEXADO EM:
Scopus

3
TÃTULO: Treatment of equine beds for composting and vermicomposting processes
AUTORES: Goncalves, Flavia; Presumido, Pedro Henrique; Duarte de Souza, Andressa Vitoria; Silva, Jaqueline dos Santos; Anami, Marcelo Hidemassa; Marques Cardoso Prates, Katia Valeria; Dal Bosco, Tatiane Cristina;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF ENVIRONMENT AND WASTE MANAGEMENT, VOLUME: 28, NÚMERO: 2
AUTORES: Goncalves, Flavia; Presumido, Pedro Henrique; Duarte de Souza, Andressa Vitoria; Silva, Jaqueline dos Santos; Anami, Marcelo Hidemassa; Marques Cardoso Prates, Katia Valeria; Dal Bosco, Tatiane Cristina;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF ENVIRONMENT AND WASTE MANAGEMENT, VOLUME: 28, NÚMERO: 2
INDEXADO EM:
WOS

4
TÃTULO: Postgraduate teacher education: building a pedagogy of experience, towards a more democratic education Full Text
AUTORES: Flavia Vieira;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: EDUCAR EM REVISTA, NÚMERO: 63
AUTORES: Flavia Vieira;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: EDUCAR EM REVISTA, NÚMERO: 63
INDEXADO EM:
WOS

5
TÃTULO: Nursing students’ perceptions of training processes in clinical supervision contexts. Perceções dos estudantes de enfermagem sobre os processos formativos em contexto de ensino clínico Full Text
AUTORES: Carmen Cunha; Ana Macedo; Isabel Vieira;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: Revista de Enfermagem Referência, VOLUME: IV Série, NÚMERO: 12
AUTORES: Carmen Cunha; Ana Macedo; Isabel Vieira;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: Revista de Enfermagem Referência, VOLUME: IV Série, NÚMERO: 12
6
TÃTULO: PRE-SERVICE TEACHER EDUCATION IN ANGOLA: HOW STUDENT TEACHERS PERCEIVE THE PRACTICUM
AUTORES: Monteiro, I; Vieira, F;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: 9th Annual International Conference of Education, Research and Innovation (iCERi) in ICERI2016: 9TH INTERNATIONAL CONFERENCE OF EDUCATION, RESEARCH AND INNOVATION
AUTORES: Monteiro, I; Vieira, F;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: 9th Annual International Conference of Education, Research and Innovation (iCERi) in ICERI2016: 9TH INTERNATIONAL CONFERENCE OF EDUCATION, RESEARCH AND INNOVATION
7
TÃTULO: Concepções de pedagogia universitária: uma análise do Questionário de Avaliação do Ensino Ministrado na Universidade do Minho Full Text
AUTORES: Maria d C Melo; José L Coelho da Silva; Álvaro Gomes; Flávia Vieira;
PUBLICAÇÃO: 2000
AUTORES: Maria d C Melo; José L Coelho da Silva; Álvaro Gomes; Flávia Vieira;
PUBLICAÇÃO: 2000
INDEXADO EM:
Handle
