1
TÍTULO: Language teacher education for autonomy: Critical issues and possible pathways
AUTORES: Flávia Vieira; Manuel Jiménez Raya; Borja Manzano Vázquez;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Pedagogies for Autonomy in Language Teacher Education: Perspectives on Professional Learning, Identity, and Agency
INDEXADO EM: Scopus
2
TÍTULO: Enhancing autonomy through inquiry in practicum settings: Insights from a narrative of practice in primary English teaching
AUTORES: Flávia Vieira;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Pedagogies for Autonomy in Language Teacher Education: Perspectives on Professional Learning, Identity, and Agency
INDEXADO EM: Scopus
3
TÍTULO: Treatment of equine beds for composting and vermicomposting processes
AUTORES: Goncalves, Flavia; Presumido, Pedro Henrique; Duarte de Souza, Andressa Vitoria; Silva, Jaqueline dos Santos; Anami, Marcelo Hidemassa; Marques Cardoso Prates, Katia Valeria; Dal Bosco, Tatiane Cristina;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF ENVIRONMENT AND WASTE MANAGEMENT, VOLUME: 28, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: WOS
4
TÍTULO: Postgraduate teacher education: building a pedagogy of experience, towards a more democratic education  Full Text
AUTORES: Flavia Vieira;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: EDUCAR EM REVISTA, NÚMERO: 63
INDEXADO EM: WOS
6
TÍTULO: PRE-SERVICE TEACHER EDUCATION IN ANGOLA: HOW STUDENT TEACHERS PERCEIVE THE PRACTICUM
AUTORES: Monteiro, I; Vieira, F;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: 9th Annual International Conference of Education, Research and Innovation (iCERi) in ICERI2016: 9TH INTERNATIONAL CONFERENCE OF EDUCATION, RESEARCH AND INNOVATION
INDEXADO EM: WOS CrossRef: 1
NO MEU: ORCID
7
TÍTULO: Concepções de pedagogia universitária: uma análise do Questionário de Avaliação do Ensino Ministrado na Universidade do Minho  Full Text
AUTORES: Maria d C Melo; José L Coelho da Silva; Álvaro Gomes; Flávia Vieira;
PUBLICAÇÃO: 2000
INDEXADO EM: Handle