Isabel Maria Catarino Huet e Silva
AuthID: R-000-6A0
1
TÃTULO: Hybrid Teaching and Learning in Higher Education: A Systematic Literature Review Full Text
AUTORES: Gudoniene, Daina; Staneviciene, Evelina; Huet, Isabel; Dickel, Jochen; Dieng, Djibril; Degroote, Joel; Rocio, Vitor ; Butkiene, Rita; Casanova, Diogo;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: SUSTAINABILITY, VOLUME: 17, NÚMERO: 2
AUTORES: Gudoniene, Daina; Staneviciene, Evelina; Huet, Isabel; Dickel, Jochen; Dieng, Djibril; Degroote, Joel; Rocio, Vitor ; Butkiene, Rita; Casanova, Diogo;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: SUSTAINABILITY, VOLUME: 17, NÚMERO: 2
2
TÃTULO: MICRO-CREDENTIALS FOR TEACHERS’ CONTINUOUS PROFESSIONAL DEVELOPMENT: NATIONAL AND INSTITUTIONAL APPROACHES IN UKRAINE, MONTENEGRO AND ALBANIA
AUTORES: Isabel Huet; Glória Bastos; Sascha Lord; Cengiz Hakan Aydin; Sirje Virkus; Serpil Kocdar; Hasan Ucar; Eva Cipi; Kateryna Osadcha; Oleksandr Kupriyanov; Eranda Bilali; Albana Hadri; Ihor Hrynyk; Nataliia Hoivanovych; Maja Delibasic; Zana Knezevic; Vasyl Fediuk; Nataliia Stepankova; Inna Kolodko; Biljana Maslovaric; ...Mais
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: EDULEARN Proceedings - EDULEARN25 Proceedings, VOLUME: 1
AUTORES: Isabel Huet; Glória Bastos; Sascha Lord; Cengiz Hakan Aydin; Sirje Virkus; Serpil Kocdar; Hasan Ucar; Eva Cipi; Kateryna Osadcha; Oleksandr Kupriyanov; Eranda Bilali; Albana Hadri; Ihor Hrynyk; Nataliia Hoivanovych; Maja Delibasic; Zana Knezevic; Vasyl Fediuk; Nataliia Stepankova; Inna Kolodko; Biljana Maslovaric; ...Mais
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: EDULEARN Proceedings - EDULEARN25 Proceedings, VOLUME: 1
INDEXADO EM:
CrossRef

3
TÃTULO: Professional development of teachers in Higher Education: contributions to a reflection; [Desenvolvimento profissional docente no Ensino Superior: Contributos para uma reflexão]; [Desarrollo profesional de los docentes en la Educación Superior: Contribuciones para una reflexión]
AUTORES: Isabel Huet;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Revista Portuguesa de Educacao, VOLUME: 37, NÚMERO: 2
AUTORES: Isabel Huet;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Revista Portuguesa de Educacao, VOLUME: 37, NÚMERO: 2
INDEXADO EM:
Scopus

4
TÃTULO: Desenvolvimento profissional docente no Ensino Superior: Contributos para uma reflexão Full Text
AUTORES: Isabel Huet;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Revista Portuguesa de Educação, VOLUME: 37, NÚMERO: 2
AUTORES: Isabel Huet;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Revista Portuguesa de Educação, VOLUME: 37, NÚMERO: 2
5
TÃTULO: The design and implementation of a pilot chatbot in distance education
AUTORES: Isabel Huet; Diogo Casanova; Daniela Figueiredo; Vitor Rocio; Daniela M V Barros; Pedro Isaias ; Tania T Hoque;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Challenges 2024. XIII Conferência Internacional de Tecnologias de Informação e Comunicação na Educação
AUTORES: Isabel Huet; Diogo Casanova; Daniela Figueiredo; Vitor Rocio; Daniela M V Barros; Pedro Isaias ; Tania T Hoque;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Challenges 2024. XIII Conferência Internacional de Tecnologias de Informação e Comunicação na Educação
INDEXADO EM:
Handle

NO MEU:
ORCID

6
TÃTULO: Indagando a pedagogia: um estudo fenomenológico no ensino superior norte-americano. Conducting scholarship of teaching and learning: a phenomenological study in the North American higher education
AUTORES: Amanda Franco; Isabel Huet; Maria Figueiredo;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Indagatio Didactica, VOLUME: 16, NÚMERO: 2
AUTORES: Amanda Franco; Isabel Huet; Maria Figueiredo;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Indagatio Didactica, VOLUME: 16, NÚMERO: 2
INDEXADO EM:
Handle

7
TÃTULO: The Experience of Co-Designing a Learning Space with Teachers and Students
AUTORES: Casanova, Diogo; Huet, Isabel; Garcia, Fabiane;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: EDUCATION SCIENCES, VOLUME: 13, NÚMERO: 2
AUTORES: Casanova, Diogo; Huet, Isabel; Garcia, Fabiane;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: EDUCATION SCIENCES, VOLUME: 13, NÚMERO: 2
8
TÃTULO: Applying the UTAUT2 model to determine factors impacting the adoption of Microsoft Team as an Online Collaborative Learning Tool
AUTORES: Diogo Casanova; Isabel Huet; Muna M Alhammad; Shao Hong Long; Chekfoung Tan;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: International Journal of Smart Technology and Learning, VOLUME: 3, NÚMERO: 3/4
AUTORES: Diogo Casanova; Isabel Huet; Muna M Alhammad; Shao Hong Long; Chekfoung Tan;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: International Journal of Smart Technology and Learning, VOLUME: 3, NÚMERO: 3/4
9
TÃTULO: Applying the UTAUT2 model to determine factors impacting the adoption of Microsoft Teams as an online collaborative learning tool
AUTORES: Chekfoung Tan; Muna M Alhammad; Shao Hong Long; Diogo Casanova; Isabel Huet;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: International Journal of Smart Technology and Learning, VOLUME: 3, NÚMERO: 3/4
AUTORES: Chekfoung Tan; Muna M Alhammad; Shao Hong Long; Diogo Casanova; Isabel Huet;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: International Journal of Smart Technology and Learning, VOLUME: 3, NÚMERO: 3/4
10
TÃTULO: Online Collaborative Learning Using Microsoft Teams in Higher Education Amid COVID-19
AUTORES: Tan, Chekfoung; Casanova, Diogo; Huet, Isabel; Alhammad, Muna;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF MOBILE AND BLENDED LEARNING, VOLUME: 14, NÚMERO: 1
AUTORES: Tan, Chekfoung; Casanova, Diogo; Huet, Isabel; Alhammad, Muna;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF MOBILE AND BLENDED LEARNING, VOLUME: 14, NÚMERO: 1