1
TÍTULO: Analysis of the Impact of Metaverse on the Retailer's Brand Perceptions. The Example of Nike With Nikeland
AUTORES: Joaquim Monteiro Pratas; Gabriel Dias Moreira; João Guilherme Garcez; Ivan Simões; Leonardo Roberto Neves Andrade; João Miguel Da Silva Martins;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: Cases on Metaverse and Consumer Experiences
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2
TÍTULO: A Thorough Study of European Union’s Online Media Platforms: What Is EU’s State of Things?
AUTORES: Cláudio Matos; Vera Silva Carlos; Joaquim Pratas;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: International Conference on Marketing and Technologies, ICMarkTech 2023 in Smart Innovation, Systems and Technologies, VOLUME: 393
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3
TÍTULO: Impact of Humanized and Humorous Content on Social Media for Brand Metrics
AUTORES: Joaquim Pratas; Ana Sofia Gonçalves;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: 12th European Conference on Social Media, ECSM 2025 in Proceedings of the 12th European Conference on Social Media, ECSM 2025, VOLUME: 12, NÚMERO: 1
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4
TÍTULO: Tech Troubles: Analyzing the Impact of In-Store Technology Failures on Customer Reactions
AUTORES: Joaquim Pratas; Maria Antónia Rodrigues; Maria Amélia Carvalho; Paulo Jorge Gonçalves; Rui Humberto Pereira;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: International Conference on Marketing and Technologies, ICMarkTech 2024 in Smart Innovation, Systems and Technologies, VOLUME: 439
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5
TÍTULO: Decoding Loyalty: Analyzing the Relationship Between Consumer Motivations to Adhere and Key Features Driving Ongoing Participation in Loyalty Programs
AUTORES: Joaquim Pratas; Zaila Oliveira; Sara Teixeira; Sandrina Teixeira;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: International Conference on Marketing and Technologies, ICMarkTech 2024 in Smart Innovation, Systems and Technologies, VOLUME: 439
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6
TÍTULO: Dual Influences: The Impact of Online and Offline Information Sources on Customer Services Interactions with Companies
AUTORES: Joaquim Pratas; Carla Amorim; José Luis Reis; Marques dos Santos, José Paulo; Teresa Sofia Amorim Lopes;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: International Conference on Marketing and Technologies, ICMarkTech 2024 in Smart Innovation, Systems and Technologies, VOLUME: 439
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7
TÍTULO: Navigating the Realities: Unpacking Consumer Behavior in Metaverse Retailing Using Virtual and Augmented Reality (VR/AR)
AUTORES: Joaquim Pratas; Marques dos Santos, José Paulo; Pedro Quelhas Brito;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: International Conference on Marketing and Technologies, ICMarkTech 2024 in Smart Innovation, Systems and Technologies, VOLUME: 438 SIST
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8
TÍTULO: Insights into recombination channels in a CVT grown ZnSe single crystal
AUTORES: Kannappan, P; Falcao, BP; Asokan, K; Leitao, JP; Dhanasekaran, R;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: APPLIED PHYSICS A-MATERIALS SCIENCE & PROCESSING, VOLUME: 128, NÚMERO: 2
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10
TÍTULO: Preparation of biological samples for microplastic identification by Nile Red  Full Text
AUTORES: Prata, JC; Sequeira, IF; Monteiro, SS; Silva, ALP; da Costa, JP; Dias Pereira, P ; Fernandes, AJS; da Costa, FM; Duarte, AC; Rocha Santos, T;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: SCIENCE OF THE TOTAL ENVIRONMENT, VOLUME: 783
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 18
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