Joaquim Fernando Monteiro Pratas
AuthID: R-000-7HP
1
TÃTULO: Remarkable Recovery of Proton-Irradiated Cu(In,Ga)Se2-Based Solar Cells for Space Applications: Thermal and Light Annealing Treatment
AUTORES: Fernandes, Tiago V.; Patricio, Pedro T.; da Cunha, Antonio F.; Gaspar, Joao; Catarino, Norberto; Peres, Marco; Lorenz, Katharina ; Teixeira, Jennifer P.; Salome, Pedro M. P.; Leitao, Joaquim P.;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: ACS APPLIED ENERGY MATERIALS
AUTORES: Fernandes, Tiago V.; Patricio, Pedro T.; da Cunha, Antonio F.; Gaspar, Joao; Catarino, Norberto; Peres, Marco; Lorenz, Katharina ; Teixeira, Jennifer P.; Salome, Pedro M. P.; Leitao, Joaquim P.;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: ACS APPLIED ENERGY MATERIALS
2
TÃTULO: Analysis of the Impact of Metaverse on the Retailer's Brand Perceptions. The Example of Nike With Nikeland
AUTORES: Joaquim Monteiro Pratas; Gabriel Dias Moreira; João Guilherme Garcez; Ivan Simões; Leonardo Roberto Neves Andrade; João Miguel Da Silva Martins;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: Cases on Metaverse and Consumer Experiences
AUTORES: Joaquim Monteiro Pratas; Gabriel Dias Moreira; João Guilherme Garcez; Ivan Simões; Leonardo Roberto Neves Andrade; João Miguel Da Silva Martins;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: Cases on Metaverse and Consumer Experiences
3
TÃTULO: A Thorough Study of European Union’s Online Media Platforms: What Is EU’s State of Things?
AUTORES: Cláudio Matos; Vera Silva Carlos; Joaquim Pratas;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: International Conference on Marketing and Technologies, ICMarkTech 2023 in Smart Innovation, Systems and Technologies, VOLUME: 393
AUTORES: Cláudio Matos; Vera Silva Carlos; Joaquim Pratas;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: International Conference on Marketing and Technologies, ICMarkTech 2023 in Smart Innovation, Systems and Technologies, VOLUME: 393
4
TÃTULO: Impact of Humanized and Humorous Content on Social Media for Brand Metrics
AUTORES: Joaquim Pratas; Ana Sofia Gonçalves;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: 12th European Conference on Social Media, ECSM 2025 in Proceedings of the 12th European Conference on Social Media, ECSM 2025, VOLUME: 12, NÚMERO: 1
AUTORES: Joaquim Pratas; Ana Sofia Gonçalves;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: 12th European Conference on Social Media, ECSM 2025 in Proceedings of the 12th European Conference on Social Media, ECSM 2025, VOLUME: 12, NÚMERO: 1
5
TÃTULO: Tech Troubles: Analyzing the Impact of In-Store Technology Failures on Customer Reactions
AUTORES: Joaquim Pratas; Maria Antónia Rodrigues; Maria Amélia Carvalho; Paulo Jorge Gonçalves; Rui Humberto Pereira;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: International Conference on Marketing and Technologies, ICMarkTech 2024 in Smart Innovation, Systems and Technologies, VOLUME: 439
AUTORES: Joaquim Pratas; Maria Antónia Rodrigues; Maria Amélia Carvalho; Paulo Jorge Gonçalves; Rui Humberto Pereira;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: International Conference on Marketing and Technologies, ICMarkTech 2024 in Smart Innovation, Systems and Technologies, VOLUME: 439
6
TÃTULO: Decoding Loyalty: Analyzing the Relationship Between Consumer Motivations to Adhere and Key Features Driving Ongoing Participation in Loyalty Programs
AUTORES: Joaquim Pratas; Zaila Oliveira; Sara Teixeira; Sandrina Teixeira;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: International Conference on Marketing and Technologies, ICMarkTech 2024 in Smart Innovation, Systems and Technologies, VOLUME: 439
AUTORES: Joaquim Pratas; Zaila Oliveira; Sara Teixeira; Sandrina Teixeira;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: International Conference on Marketing and Technologies, ICMarkTech 2024 in Smart Innovation, Systems and Technologies, VOLUME: 439
7
TÃTULO: Dual Influences: The Impact of Online and Offline Information Sources on Customer Services Interactions with Companies
AUTORES: Joaquim Pratas; Carla Amorim; José Luis Reis; Marques dos Santos, José Paulo; Teresa Sofia Amorim Lopes;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: International Conference on Marketing and Technologies, ICMarkTech 2024 in Smart Innovation, Systems and Technologies, VOLUME: 439
AUTORES: Joaquim Pratas; Carla Amorim; José Luis Reis; Marques dos Santos, José Paulo; Teresa Sofia Amorim Lopes;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: International Conference on Marketing and Technologies, ICMarkTech 2024 in Smart Innovation, Systems and Technologies, VOLUME: 439
8
TÃTULO: Navigating the Realities: Unpacking Consumer Behavior in Metaverse Retailing Using Virtual and Augmented Reality (VR/AR)
AUTORES: Joaquim Pratas; Marques dos Santos, José Paulo; Pedro Quelhas Brito;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: International Conference on Marketing and Technologies, ICMarkTech 2024 in Smart Innovation, Systems and Technologies, VOLUME: 438 SIST
AUTORES: Joaquim Pratas; Marques dos Santos, José Paulo; Pedro Quelhas Brito;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: International Conference on Marketing and Technologies, ICMarkTech 2024 in Smart Innovation, Systems and Technologies, VOLUME: 438 SIST
9
TÃTULO: Artificial Intelligence of Things (AIoT). Current Knowledge and Emerging Research Trends
AUTORES: Joaquim Monteiro Pratas;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: Artificial Intelligence of Things (AIoT) for Retail and Services Management
AUTORES: Joaquim Monteiro Pratas;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: Artificial Intelligence of Things (AIoT) for Retail and Services Management
10
TÃTULO: Retail Evolution Using Artificial Intelligence of Things (AIoT). An Exploratory Analysis and Innovative Ideas Using Literature Review and Creativity Techniques
AUTORES: Joaquim Monteiro Pratas; Paulo Jorge Gonçalves; Joseph Kaswengi;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: Artificial Intelligence of Things (AIoT) for Retail and Services Management
AUTORES: Joaquim Monteiro Pratas; Paulo Jorge Gonçalves; Joseph Kaswengi;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: Artificial Intelligence of Things (AIoT) for Retail and Services Management