2
TÍTULO: Harnessing the Social Economy for Poverty Reduction: A Quadruple Helix Perspective
AUTORES: Beatriz Casais; Camila Barroso dos Santos;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: Integrated Science, VOLUME: 37
INDEXADO EM: Scopus
3
TÍTULO: Leveraging Choice Architecture in Social Marketing to Promote Good Health
AUTORES: Beatriz Casais; Ana Maria Soares; Mona El Badry;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: Integrated Science, VOLUME: 37
INDEXADO EM: Scopus
4
TÍTULO: Place attachment, national identity, and country-of-origin consumption: insights from Portuguese emigrants
AUTORES: Casais, Beatriz; Boleixa, Rita Simao;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: PLACE BRANDING AND PUBLIC DIPLOMACY
INDEXADO EM: Scopus WOS
5
TÍTULO: Look at what I own: the role of social media in luxury brand equity and conspicuous consumption
AUTORES: Casais, Beatriz; Soares, Ana Maria; Abreu, Mafalda; Lungu, Doina; Rodrigues, Jorge;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: ASIA PACIFIC JOURNAL OF MARKETING AND LOGISTICS
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
6
TÍTULO: Social Marketing Contributions to Mitigate Global Epidemics
AUTORES: Beatriz Casais; João F. Proença ;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Integrated Science, VOLUME: 14
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 2