1
TÍTULO: Solving STEM-Relevant Problems: A Study with Prospective Primary School Teachers
AUTORES: Morgado, Sofia; Leite, Laurinda ; Dourado, Luis; Varela, Paulo;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: EDUCATION SCIENCES, VOLUME: 15, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
2
TÍTULO: Biology and Geology Teachers' Perspectives on Environmental Problems and Positioning in an Environmental Ethics Dilemma
AUTORES: Carvalho, Luisa; Dourado, Luis;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: EDUCATION SCIENCES, VOLUME: 15, NÚMERO: 5
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
3
TÍTULO: Conceptions of Portuguese Science Teachers on the Concept of Ecoethics
AUTORES: Carvalho, Luisa; Dourado, Luis; Varandas, Maria Jose;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: EDUCATION SCIENCES, VOLUME: 13, NÚMERO: 11
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
4
TÍTULO: Teacher Education and Popular Culture: Proverbs about the Climate and Weather  Full Text
AUTORES: Laurinda Leite; Luís Dourado; Sofia Morgado; Conceição C Antunes;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: Journal of Turkish Science Education, VOLUME: 16, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus Handle
NO MEU: ORCID
9
TÍTULO: Participatory mapping of the geography of risk: risk perceptions of children and adolescents in two Portuguese towns
AUTORES: Isabel Preto; Michael K McCall; Mário Freitas; Luís Dourado;
PUBLICAÇÃO: 2016
INDEXADO EM: Handle
10
TÍTULO: "Sustainability On Earth" WebQuests: Do They Qualify as Problem-Based Learning Activities?  Full Text
AUTORES: Laurinda Leite ; Luis Dourado; Sofia Morgado;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: RESEARCH IN SCIENCE EDUCATION, VOLUME: 45, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS
NO MEU: ORCID
Página 1 de 4. Total de resultados: 35.