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Sara Cristina Valente Santos
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Título Asc
Título Dsc
Results:
10
20
30
40
50
Publicações Confirmadas: 40
1
TÃTULO:
Exploring Social Responsibility and Social Media Engagement. The Case of Portuguese Sustainable Fashion Brands
AUTORES:
Sara Santos
;
Paulo Silva
; Margarida Lopes;
PUBLICAÇÃO:
2025
,
FONTE:
Advances in Marketing, Customer Relationship Management, and E-Services - Cases on Effective Digital Marketing for Competitive Organizations
INDEXADO EM:
CrossRef
NO MEU:
ORCID
2
TÃTULO:
How Destination Familiarity Impacts on Word of Mouth of Tourist Destinations: The Moderation Effects of Social Media Engagement
AUTORES:
Sara Santos
;
Sónia Ferreira
; Luísa Augusto; Pedro Espírito Santo; Luciana Pessoa;
PUBLICAÇÃO:
2025
,
FONTE:
12th European Conference on Social Media, ECSM 2025
in
Proceedings of the 12th European Conference on Social Media, ECSM 2025,
VOLUME:
12,
NÚMERO:
1
INDEXADO EM:
Scopus
CrossRef
NO MEU:
ORCID
3
TÃTULO:
Brand Engagement and Creative Digital Advertising: A Case Study of Galo Portuguese Brand
AUTORES:
Sara Santos
;
Pedro Espírito Santo
;
Sónia Ferreira
;
PUBLICAÇÃO:
2024
,
FONTE:
Springer Series in Design and Innovation,
VOLUME:
33
INDEXADO EM:
Scopus
CrossRef
Handle
NO MEU:
ORCID
4
TÃTULO:
Center of Portugal Tourism: Effects of Video Advertisements on Positive Emotions and Narrative Transportation.
AUTORES:
Santos, Sara
; Vasconcelos, Maria;
Ferreira, Sonia
; Augusto, Luisa; Santo, Pedro Espirito;
PUBLICAÇÃO:
2024
,
FONTE:
INTERNATIONAL JOURNAL OF MARKETING COMMUNICATION AND NEW MEDIA,
VOLUME:
12,
NÚMERO:
23
INDEXADO EM:
WOS
5
TÃTULO:
The Role of Social Media in Sustainable Branding. A Systemic Literature Review
AUTORES:
Sara Santos
; Maria Vasconcelos;
Sónia Ferreira
; Luísa Augusto; Pedro Espírito Santo;
PUBLICAÇÃO:
2024
,
FONTE:
Advances in Marketing, Customer Relationship Management, and E-Services - Compelling Storytelling Narratives for Sustainable Branding
INDEXADO EM:
CrossRef
Handle
NO MEU:
ORCID
6
TÃTULO:
The role of social responsibility on consumer engagement through fashion brands' Instagram
AUTORES:
Sara Santos
; Paulo Silva; Margarida Caramelo Lopes;
PUBLICAÇÃO:
2024
,
FONTE:
Driving Green Marketing in Fashion and Retail
INDEXADO EM:
Scopus
CrossRef
NO MEU:
ORCID
7
TÃTULO:
User-Generated Content in Tourism: Could it Impact Brand Equity and Intention to Visit?
AUTORES:
Santos, Sara
;
Ferreira, Sonia
; Vasconcelos, Maria;
PUBLICAÇÃO:
2024
,
FONTE:
11th European Conference on Social Media
in
PROCEEDINGS OF THE 11TH EUROPEAN CONFERENCE ON SOCIAL MEDIA, ECSM 2024,
VOLUME:
11,
NÚMERO:
1
INDEXADO EM:
WOS
CrossRef
Handle
NO MEU:
ORCID
8
TÃTULO:
Antecedents of participation in music festivals: The role of congruence between the sponsor and the festival. The Role of Congruence Between the Sponsor and the Festival
AUTORES:
Santos, S
; Santo, PE; Augusto, L;
PUBLICAÇÃO:
2023
,
FONTE:
Managing Festivals for Destination Marketing and Branding
INDEXADO EM:
Scopus
CrossRef
NO MEU:
ORCID
9
TÃTULO:
How Endorser Promotes Emotional Responses in Video Ads
AUTORES:
Augusto, L
;
Santos, S
; Espírito Santo, PM;
PUBLICAÇÃO:
2023
,
FONTE:
International Conference on Marketing and Technologies, ICMarkTech 2022
in
Smart Innovation, Systems and Technologies,
VOLUME:
337 SIST
INDEXADO EM:
Scopus
CrossRef
Handle
NO MEU:
ORCID
10
TÃTULO:
Literary Communities in Social Media: The Influence of Motivations on Engagement and Purchase Intention in Women
AUTORES:
Santos, S
; Fernandes, A; Santo, PE;
PUBLICAÇÃO:
2023
,
FONTE:
10th European Conference on Social Media, ECSM 2023
in
Proceedings of the 10th European Conference on Social Media, ECSM 2023,
VOLUME:
10,
NÚMERO:
1
INDEXADO EM:
Scopus
CrossRef
:
1
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