1
TÍTULO: The Attitude of Young Portuguese Youth Toward Blood Donation Advertising Campaigns—an Exploratory Approach
AUTORES: Manuel José Fonseca; Sara Lopes; Jorge Esparteiro Garcia ; Bruno Barbosa Sousa;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: International Conference on Marketing and Technologies, ICMarkTech 2024 in Smart Innovation, Systems and Technologies, VOLUME: 439
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2
TÍTULO: From Values to Intentions: Drivers and Barriers of Plant-Based Food Consumption in a Cross-Border Context
AUTORES: da Fonseca, Manuel Jose Serra; Rodrigues, Helena Sofia; Sousa, Bruno Barbosa; Ribeiro, Mario Pinto;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: ADMINISTRATIVE SCIENCES, VOLUME: 15, NÚMERO: 7
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3
TÍTULO: The Internationalization of the Portuguese Textile Sector into the Chinese Market: Contributions to Destination Image
AUTORES: Manuel José Serra da Fonseca; Bruno Barbosa Sousa; Tatiana Carvalho; Sofia Costa Teixeira;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: Tourism and Hospitality, VOLUME: 6, NÚMERO: 3
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4
TÍTULO: Exploring the Effectiveness of Social Marketing on Blood Donation Engagement in Portugal
AUTORES: Manuel José Serra da Fonseca; Sara Vieira Lopes; Jorge Esparteiro Garcia ; José Gabriel Andrade; Bruno Barbosa Sousa;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: Lecture Notes in Networks and Systems - Emerging Trends in Information Systems and Technologies
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5
TÍTULO: Drive the Purchase Intentions of Generation X and Z Tourists through Marketing Activities
AUTORES: Manuel José Serra da Fonseca; Ana Sofia Machado Aleixo; Andreia Sofia Teixeira; Bruno Barbosa Sousa;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: Customer Insight in Tourism
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