Ana Daniela Ferreira Antunes de Sousa
AuthID: R-00K-H8E
1
TÃTULO: Evaluation of Consumer Masstige Brand Relationship Between Generations Full Text
AUTORES: Paula Rodrigues ; Ana Sousa; Ana Pinto Borges;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: Review of Marketing Science
AUTORES: Paula Rodrigues ; Ana Sousa; Ana Pinto Borges;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: Review of Marketing Science
2
TÃTULO: Mindfulness as a mediating mechanism between health importance and positive mental well-being
AUTORES: Borges, Ana Pinto; Rodrigues, Paula ; Brochado, Ana; Sousa, Ana;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF PHARMACEUTICAL AND HEALTHCARE MARKETING
AUTORES: Borges, Ana Pinto; Rodrigues, Paula ; Brochado, Ana; Sousa, Ana;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF PHARMACEUTICAL AND HEALTHCARE MARKETING
3
TÃTULO: Perceived freshness and the intention to repurchase fresh food products online
AUTORES: Ferreira, Daniel; Barbosa, Belem ; Sousa, Ana;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: EUROMED JOURNAL OF BUSINESS
AUTORES: Ferreira, Daniel; Barbosa, Belem ; Sousa, Ana;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: EUROMED JOURNAL OF BUSINESS
4
TÃTULO: The Impact of Brand Coolness on the Intention to Purchase Luxury Fashion Brands' NFTs Full Text
AUTORES: Sousa, Ana; Barbosa, Belem; Fernandes, Luis Andre;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: JOURNAL OF CONSUMER BEHAVIOUR
AUTORES: Sousa, Ana; Barbosa, Belem; Fernandes, Luis Andre;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: JOURNAL OF CONSUMER BEHAVIOUR
5
TÃTULO: The Role of Authenticity in Shaping Consumer-Brand Relationships and Recommendations in the Sports Industry Full Text
AUTORES: Paula Rodrigues; Ana Sousa;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: Journal of International Consumer Marketing
AUTORES: Paula Rodrigues; Ana Sousa;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: Journal of International Consumer Marketing
6
TÃTULO: Generation Z's attitudes toward virtual tourism: the impact of implicit and explicit attitudes
AUTORES: Rodrigues, Paula ; Sousa, Ana; Borges, Ana Pinto ;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: EUROMED JOURNAL OF BUSINESS, VOLUME: 19, NÚMERO: 1
AUTORES: Rodrigues, Paula ; Sousa, Ana; Borges, Ana Pinto ;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: EUROMED JOURNAL OF BUSINESS, VOLUME: 19, NÚMERO: 1
7
TÃTULO: Consumers' attitudes on downscale extensions of a luxury automotive brand
AUTORES: Pedrosa, Gabriel; Nobre, Helena ; Sousa, Ana;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: EUROMED JOURNAL OF BUSINESS
AUTORES: Pedrosa, Gabriel; Nobre, Helena ; Sousa, Ana;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: EUROMED JOURNAL OF BUSINESS
8
TÃTULO: How does brand authenticity affect brand hate-love relationships and buying intention? The moderating role of brand personality Full Text
AUTORES: Paula Rodrigues ; Ana Sousa; Jorge Lopes; Ana Pinto Borges ;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Journal of Brand Strategy, VOLUME: 12, NÚMERO: 4
AUTORES: Paula Rodrigues ; Ana Sousa; Jorge Lopes; Ana Pinto Borges ;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Journal of Brand Strategy, VOLUME: 12, NÚMERO: 4
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9
TÃTULO: Understanding masstige wine brands' potential for consumer-brand relationships
AUTORES: Rodrigues, Paula; Sousa, Ana; Borges, Ana Pinto ; Ramos, Paulo Matos Graca ;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: EUROPEAN BUSINESS REVIEW
AUTORES: Rodrigues, Paula; Sousa, Ana; Borges, Ana Pinto ; Ramos, Paulo Matos Graca ;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: EUROPEAN BUSINESS REVIEW
10
TÃTULO: World heritage brand: the importance of trust and authenticity to visitors' perceived world heritage site value
AUTORES: Sousa, Ana; Rodrigues, Paula ;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: JOURNAL OF CULTURAL HERITAGE MANAGEMENT AND SUSTAINABLE DEVELOPMENT
AUTORES: Sousa, Ana; Rodrigues, Paula ;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: JOURNAL OF CULTURAL HERITAGE MANAGEMENT AND SUSTAINABLE DEVELOPMENT