1
TÍTULO: Evaluation of Consumer Masstige Brand Relationship Between Generations  Full Text
AUTORES: Paula Rodrigues; Ana Sousa; Ana Pinto Borges;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: Review of Marketing Science
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
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2
TÍTULO: Mindfulness as a mediating mechanism between health importance and positive mental well-being
AUTORES: Borges, Ana Pinto; Rodrigues, Paula; Brochado, Ana; Sousa, Ana;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF PHARMACEUTICAL AND HEALTHCARE MARKETING
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
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3
TÍTULO: Generation Z's attitudes toward virtual tourism: the impact of implicit and explicit attitudes
AUTORES: Rodrigues, Paula ; Sousa, Ana; Borges, Ana Pinto ;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: EUROMED JOURNAL OF BUSINESS, VOLUME: 19, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef Unpaywall
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4
TÍTULO: Consumers' attitudes on downscale extensions of a luxury automotive brand
AUTORES: Pedrosa, Gabriel; Nobre, Helena; Sousa, Ana;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: EUROMED JOURNAL OF BUSINESS
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
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5
TÍTULO: How does brand authenticity affect brand hate-love relationships and buying intention? The moderating role of brand personality  Full Text
AUTORES: Paula Rodrigues; Ana Sousa; Jorge Lopes; Ana Pinto Borges ;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Journal of Brand Strategy, VOLUME: 12, NÚMERO: 4
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6
TÍTULO: Understanding masstige wine brands' potential for consumer-brand relationships
AUTORES: Rodrigues, Paula; Sousa, Ana; Borges, Ana Pinto ; Ramos, Paulo Matos Graca ;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: EUROPEAN BUSINESS REVIEW
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
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7
TÍTULO: World heritage brand: the importance of trust and authenticity to visitors' perceived world heritage site value
AUTORES: Sousa, Ana; Rodrigues, Paula ;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: JOURNAL OF CULTURAL HERITAGE MANAGEMENT AND SUSTAINABLE DEVELOPMENT
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
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8
TÍTULO: Brand Experience and Brand Equity: A Review and Future Research Agenda.
AUTORES: Madeira, Clara; Sousa, Ana; Borges, Ana Pinto; Rodrigues, Paula;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF MARKETING COMMUNICATION AND NEW MEDIA, VOLUME: 12, NÚMERO: 22
INDEXADO EM: WOS
9
TÍTULO: What's on the menu?: How celebrity chef brands create happiness
AUTORES: Rodrigues, Paula ; Brochado, Ana; Sousa, Ana; Borges, Ana Pinto ; Barbosa, Isabel ;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: EUROPEAN JOURNAL OF MARKETING
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 2
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10
TÍTULO: Resilience and Sustainable Urban Tourism: Understanding Local Communities' Perceptions after a Crisis  Full Text
AUTORES: Brochado, Ana; Rodrigues, Paula ; Sousa, Ana; Borges, Ana Pinto ; Veloso, Monica; Gomez Suarez, Monica;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: SUSTAINABILITY, VOLUME: 15, NÚMERO: 18
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
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