1
TÍTULO: A Systematic Review on AI in Marketing: Personalization of Advertising Campaigns and Impact on Customer Satisfaction
AUTORES: David Anjos Abreu; Margarida Lima Silva; Joana Neves; Lara Mendes Bacalhau; Vasco Santos;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: International Conference on Marketing and Technologies, ICMarkTech 2024 in Smart Innovation, Systems and Technologies, VOLUME: 438 SIST
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2
TÍTULO: The Use of Social Media Advertising on Music Festivals: A Systematic Literature Review
AUTORES: Lara Mendes Bacalhau; Margarida Neves Domingues; Mariana Guo Zhu; Joana Raquel Neves; Miguel Cachulo Pereira;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: International Conference on Tourism, Technology and Systems, ICOTTS 2024 in Smart Innovation, Systems and Technologies, VOLUME: 442 SIST
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3
TÍTULO: EDITORIAL: MARKETING TRENDS AND SUSTAINABLE DEVELOPMENT
AUTORES: Jorge Remondes; Marco Lamas; Lara Mendes Bacalhau; Ana Reyes-Menendez; José Duarte Santos;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Management in Review, VOLUME: 2, NÚMERO: 1
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