Lara Sofia Mendes Bacalhau
AuthID: R-002-2JY
1
TÃTULO: A Systematic Review on AI in Marketing: Personalization of Advertising Campaigns and Impact on Customer Satisfaction
AUTORES: David Anjos Abreu; Margarida Lima Silva; Joana Neves; Lara Mendes Bacalhau; Vasco Santos;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: International Conference on Marketing and Technologies, ICMarkTech 2024 in Smart Innovation, Systems and Technologies, VOLUME: 438 SIST
AUTORES: David Anjos Abreu; Margarida Lima Silva; Joana Neves; Lara Mendes Bacalhau; Vasco Santos;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: International Conference on Marketing and Technologies, ICMarkTech 2024 in Smart Innovation, Systems and Technologies, VOLUME: 438 SIST
2
TÃTULO: EDITORIAL: MARKETING TRENDS AND SUSTAINABLE DEVELOPMENT
AUTORES: Jorge Remondes; Marco Lamas; Lara Mendes Bacalhau; Ana Reyes-Menendez; José Duarte Santos;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Management in Review, VOLUME: 2, NÚMERO: 1
AUTORES: Jorge Remondes; Marco Lamas; Lara Mendes Bacalhau; Ana Reyes-Menendez; José Duarte Santos;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Management in Review, VOLUME: 2, NÚMERO: 1
3
TÃTULO: Capital das Marcas Organizacionais (B2B): Uma Abordagem em Contexto de Ingredient Branding - Os Casos da Shimano, Inc. e Órbita - Bicicletas Portuguesas, Lda.
AUTORES: Lara S Mendes Bacalhau;
PUBLICAÇÃO: 2020
AUTORES: Lara S Mendes Bacalhau;
PUBLICAÇÃO: 2020
INDEXADO EM:
Handle
