1
TÍTULO: Looking at assessment through critical incidents written by preservice teachers: a study conducted in Portugal  Full Text
AUTORES: Pereira, Diana; Fernandes, Eva; Lutovac, Sonja; Flores, Maria Assuncao;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: REFLECTIVE PRACTICE
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
2
TÍTULO: From teacher surplus to teacher shortage and its effects on teacher education: the Portuguese case  Full Text
AUTORES: Maria Assunção Flores; Hélia Oliveira; João Pedro da Ponte;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: European Journal of Teacher Education, VOLUME: 48, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus
4
TÍTULO: Critical incidents as a strategy to enhance student teachers' reflection about practice through immersive learning
AUTORES: Mena, Juanjo; Flores, Maria Assuncao; Fernandes, Eva; Estrada Molina, Odiel;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: REFLECTIVE PRACTICE, VOLUME: 25, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
5
TÍTULO: Online learning, perceived difficulty and the role of feedback in COVID-19 times
AUTORES: Flores, Maria Assuncao; Simao, Ana Margarida Veiga; Ferreira, Paula Costa; Pereira, Diana; Barros, Alexandra; Flores, Paulo; Fernandes, Eva Lopes; Costa, Luis;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: RESEARCH IN POST-COMPULSORY EDUCATION, VOLUME: 29, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
9
TÍTULO: Editorial - Celebrating 50 years of the Carnation Revolution: Childhood, freedom and democracy
AUTORES: Maria João Antunes; Fernando Ilídio Ferreira; Assunção Flores;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Child Studies, NÚMERO: 5
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
10
TÍTULO: Teacher education in times of crisis: enhancing or deprofessionalising the teaching profession?
AUTORES: Flores, Maria Assuncao;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: EUROPEAN JOURNAL OF TEACHER EDUCATION, VOLUME: 46, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 10
NO MEU: ORCID
Página 1 de 14. Total de resultados: 139.