1
TÍTULO: Approaches and Conceptions of Teaching and Learning: Towards the School of Excellence
AUTORES: Lourenco, Abilio A.; Valente, S. ; Dominguez lara, Sergio; Fulano, Celso;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: TEORIA DE LA EDUCACION, VOLUME: 37, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
4
TÍTULO: Strategies That Transform: Self-Regulation and Volitional Control as Keys to Academic Achievement
AUTORES: Lourenco, Abilio; Paiva, Maria Olimpia; Valente, S. ;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: SOCIAL SCIENCES-BASEL, VOLUME: 14, NÚMERO: 5
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
5
TÍTULO: Globalization of higher education: The internationalization from a multifactorial perspective
AUTORES: Abílio Lourenço; Maria Olímpia Paiva;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Building Resiliency in Higher Education: Globalization, Digital Skills, and Student Wellness
INDEXADO EM: Scopus
6
TÍTULO: Apoyo social percibido y rendimiento académico en estudiantes de secundaria peruanos: influencia del engagement académico y de la autoeficacia académica.
AUTORES: Sergio Dominguez Lara; Valente, S. ; Abílio A. Lourenço; Benigno Peceros Pinto; Maite Diaz Peñaloza; Segundo R. León;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Revista Fuentes, VOLUME: 2, NÚMERO: 26
INDEXADO EM: CrossRef Unpaywall
NO MEU: ORCID
9
TÍTULO: Self-Regulation in Academic Success: Exploring the Impact of Volitional Control Strategies, Time Management Planning, and Procrastination
AUTORES: Abílio Afonso Lourenço; Maria Olímpia Almeida Paiva;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: International Journal of Changes in Education
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
10
TÍTULO: Globalization of Higher Education. The Internationalization From a Multifactorial Perspective
AUTORES: Abílio Lourenço; Maria Olímpia Paiva;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Advances in Higher Education and Professional Development - Building Resiliency in Higher Education
INDEXADO EM: CrossRef: 1
NO MEU: ORCID
Página 1 de 5. Total de resultados: 50.